E30TurboTouring Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Vurderer å selge leketøyet mitt da jeg har unge på vei og den ikke kommer til å bli mye brukt fremover.Den har Yoshimura potte og cherry bomb(chip) så den går meget bra, har også montert spacere, nye bakdekk og nytt styre på den.Ellers så er den i ok brukstand med normal brukslitasje som slike leketøy får. Selges billig med utslitt bakbremse og utslitte framdekkGår til bud over 15000kr. Står like utenfor Bergen. Må hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 bilder? Er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Er så mørkt om kvelden nå så bilder får jeg sikkert ikke til før til helgen. Men den er gul og blå hvis det hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nei ikke egentlig. De fleste suzukiene er gule og blå Bilde sier mer en tusen ord! har ikke blits? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kan se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Får ikke lastet opp bilder med tablet, men kan sende på mail/mms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Skilt? Sent from my U9200 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Nei ikke skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Løfter en gammel tråd her Børstet støv av atv`en etter den har stått siden jeg ble pappa i januar, den startet fint som vanlig og går som en kule Har bestilt nye bremseklosser bak til den så disse vil bli byttet når de kommer. Ellers så trenger den nye framdekk og litt lett gjennomgang etter å ha stått lenge. Selges eller byttes. Bytte må være eu ok bmw med skilt. Fikk ikke lastet inn bilder, men har på tlf så kan sende på mms eller mail. Atv står på en gård så det er mulighet for prøvekjøring. Selges billig kr 20000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Går billigere ved hurtig avgjørelse, bud over 15.000kr vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Hei. Gammel tråd, men har du den ennå? Evt bilder og tilstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Den er solgt ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå