Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

plages med at venstre parklys(led pæra til ringene) slutter å lyse.Begge lyktene blinker under oppstart som normalt (pæresjekk?). Men når jeg skrur på park/kjørelys er det kun høyre siden som lyser.Dette er 3 gang venstresiden slutter å virke på under 1 år.første gangen var det originalpærer som jeg skiftet til led.Denne gangen har jeg derimot lagt merke til at det av og til er et svakt lys i ringene,og jeg lurer derfor på om ledpærer ryker helt som vanlige halogenpærer,eller bare "litt" slik at det vil komme noe lysblink?

Skrevet
plages med at venstre parklys(led pæra til ringene) slutter å lyse.Begge lyktene blinker under oppstart som normalt (pæresjekk?). Men når jeg skrur på park/kjørelys er det kun høyre siden som lyser.Dette er 3 gang venstresiden slutter å virke på under 1 år.første gangen var det originalpærer som jeg skiftet til led.Denne gangen har jeg derimot lagt merke til at det av og til er et svakt lys i ringene,og jeg lurer derfor på om ledpærer ryker helt som vanlige halogenpærer,eller bare "litt" slik at det vil komme noe lysblink?

Hvilken bil snakker vi om?

LED pærer skal ikke ryke fort. (selv om det er kina varer)

Målt spenning i sokkelen?

Kan hende lysmodulen din tuller seg.

Prøvd og bytte om på pærene? og se om problemet er der da på den pæren som fungerer til vanlig

Skrevet

viste det var noe jeg hadde glemt å nevne! :P Vi snakker E91.

Nei,jeg har ikke målt noe som helst.Sist gang tenkte jeg bare at det var jallakvalitet på pærene når den røk så fort,men når det skjedde på nytt igjen og på samme side, har jeg begynt å tenke at det kan være noe annet inne i bildet..Derfor jeg lurte på om led går helt svart som halogen pærer når de ryker.

Jeg har heller ikke prøvd å bytte om på pærene.Dette fordi det er et pjesk å skifte/komme til disse pærene!Av med hjul + innerskjerm.. :-&

Hvis det er lysmodulen skal jeg kaste denne bilen på dynga altså! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...