yeppbiz Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Hallo fagfolk:-) Har fått ei dyp flenge i kjørebanen på dekket! Ser ut som en kniv eller noe skarpt har trengt seg ned. Er dette mulig å reparere for ei dekksjappe? Ser for meg hvis det kommer stein eller lignende ned i sprekka, vil dette føre til punktering!
bmw-E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Visst flenga er dyp som du sier så ville jeg ha byttet dekket uten noe spørsmål. Kjekt visst det eksploderer på f.eks motorvei i 100km/t ++
Bimmer327tic Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Har du kjørt med dekket så har det kommet vann/fukt ned i sprekka. Da ruster korden opp i dekket etter en stund, og du vil da få separasjon. Da kan dekket eksplodere når som helst da det kun er gummien som holder det sammen. Enkelte dekksjapper vil nok foreslå og vulkanisere dette, men det er en dårlig løsning. Jeg ror heller ikke det er lovlig. Så det beste er og handle nytt dekk. Husk på du må ha like dekk på samme aksel.
yeppbiz Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Sprekka er ikke ned til corden, men noe ned i mønstret.
Bimmer327tic Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Så bare du skrev dyp flenge øverst her, så da regnet jeg med den var dyp Da kan det fint vulkaniseres, men det er ikke alle som gjør dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå