Mering90 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Heisann kjære Bimmers.. Lenge siden jeg var innom her. Tenkte å dele et LASS med bilder til dere over en jobb jeg gjorde på en 325d. 250hk 550nm. Sprek bil http://www.detailersclub.no/forum/topic ... pace-grey/ for dere som er interessert i bilpleie anbefaler jeg dere å bli medlem på forumet her! Utrolig mye godt lesestoff nå i vintertiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Så veldig bra ut! Mye jobb men.. Gøy med resultater. Space grey kler sorte nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Nydelig! Ble kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 og eier er strålende fornøyd med resultatet bilen er forresten 2009 mod, magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå