Newbcake Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Hei la ned baksetene så satt det midterste beltet fast. Måtte skru ut bolten nede under sittesetet. Noen som veit hvordan man får skrudd opp den plata som er bak sete ryggen? Er det mulig å bare dra den av? Eller er den skrudd fast. Noen tips til hvordan jeg får ut beltet igjen?? Bmw E39 2000 mod.
shoetang Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Hvis du skal ha ut beltet må setet stå i den stillingen den skal stå i når man skal sitte i setet. Beltet låser seg hvis det tror bilen er i ubanlanse... Resten kan eg ikke svare på...
Thomaz Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Skal bare være å skru di skruene i fram kant å kappe det ut.
Newbcake Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Har skrudd ut hele seteryggen. Men prøver å komme inn bak den plata som er bak på ryggen. Der sitter jo den snella som selen går inn i, der det er problem tror jeg.
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Dette skjedde med meg også, men var bare den lille plast klipsen på selve beltet som huka i kanten på der beltet ruller ut. Kan jo være greit å sjekke, om du er heldig er det ikke verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå