Gå til innhold

vurderer salg av min e30 325i. pris?


Tom-Erik ///M5
 Share

Anbefalte innlegg

Har en orginal e30 325i 2dørs som jeg vurderer og selge. Bilen har lav km 166000 (servishefte og kviteringer foreligger)

Bilen er Eu ok 06.08.2012.

Bilen begynner og bli veldig bra tekninsk. kun små fiks igjen. men den trenger litt omsorg kosmetisk, nye skjermer, lakk og litt rust sveising. finnes nesten ikke rust i gulv. kun et lite hull på str med ei knapnål. lite hull under vindu, innerskjerm venster hjulhus og litt på kanal. dette er hull som er pussa ned og klare for rustsveising. Her er det ingen skjult rust!!!

Kjapp info om bilen:

svart

takluke

Begin intriør med sportstoler (varme)

17" alpina kopi felger

15" bbs vinter hjul

Diff sperre 3,91

mye nytt:

Batteri er nytt.

Regreim byttet i vår på 165.120

nytt kw v2 justerbart understelel i den forbindelse byttet jeg det meste av slite deler i understellet:

GS-performance stødemperlager bak

GS-performance foring bærebru fram. "justerbar caster

GS-performance juster. støtdemperlager foran

GS-performance foringer bærebrubak justerbare

traversforinger og diff foring er også byttet

nye bærebruer høyre og venstere siden

nye endeledd

nye bremserør bak

nye bremseskjold og hjullager rundt om.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

bceuuudfbmdsffv06q30.jpg

5m85l6waouun5op0wp3q.jpg

uve9a5hzr0w1vz6oectt.jpg

lbmrgpvy0pvccyvonqnv.jpg

b6z8g14qoepvbb8uo6ij.jpg

4xl779r3jhrd9ct0so8p.jpg

Hva kan jeg forvente og få igjen for denne bilen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er den peneste preface`n du har sett uten M-tech, bør du ta en titt på diohrvik sin ;)

Anyway, denne så unektelig bra ut. Men, at den trenger nye skjermer og rustsveising drar nok ned en "del".

Markedet er ganske tregt for tiden, og folk vet hva de vil ha. Det kan også være at lyst interiør drar ned litt, selv om det er sportsseter. Er KW`en godkjent i vognkort?

Jeg ville raskt tippet en plass mellom 60-70.000,-, kanskje..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt blind på bildene og så ikke at det krevdes sveising etc. så da er nok estimatet ditt mer rett jørgen.

diohrvik sin er fin, men det er mange like.

Denne skiller seg bra ut med beige stoffseter, orange blinklys, orginale lykter osv.. 2forsjellige klasser etter min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er den peneste preface`n du har sett uten M-tech, bør du ta en titt på diohrvik sin ;)

Anyway, denne så unektelig bra ut. Men, at den trenger nye skjermer og rustsveising drar nok ned en "del".

Markedet er ganske tregt for tiden, og folk vet hva de vil ha. Det kan også være at lyst interiør drar ned litt, selv om det er sportsseter. Er KW`en godkjent i vognkort?

Jeg ville raskt tippet en plass mellom 60-70.000,-, kanskje..:)

Bilen er ikke strøken. det står også beskrevet.

Folk vet hva de vil ha, Men spørs om det er så lett og finne :P

Kw`en er ikke godkjent ennå. men bilen er godkjent senket i vognkorte fra før. Og bilen har ikke blitt brukt siden je satte det på så har ikke stressa no med det. Men papirer og alt følger med så skal ikke være no problem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, derfor jeg mener 60-70k er mere tenkelig enn 70-80k :) Regner med dette er norsk bil siden den har fulgt servicehefte? Jepp, akkurat det.. Langt i mellom orginale gode ekspemplar etterhvert, så det bidrar nok til at bilen din er verd en del :)

Har akkurat montert samme KW Coilovers selv, men blir ikke å ha det i vognkort før til våren siden bilen har gått til lagring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustsveising og tilhørende lakkering er ikke småfix etter min menng, det koster en hel del. Om det virkelig kun var småfiks burde du vel gjøre det selv før du selger den? Et lite rusthull under ruta blir fort til at det er rust rundt hele ruta osv..

Når det står småfix i annonser blinker det WARNING-WARNING med røde bokstaver i øynene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, finner du rett kjøper er det ikke utenkelig at du kan få 70 for den. Kommer ann på hvor omfattende den rusta er osv. Typisk å tenke at om den først har rust på de plassene kan det fort hende det er mer som en ikke ser:/

kw, lav km, få eiere, god historik, sports intr, ok felger, 3.91 brems er ting som trekker opp imo

Hawkon88/ jørgen: Anngående min bil, takk:) men lurer på hvilken som er lik min, jeg vet ikke av noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en E30 som tilsynelatende skulle være rustfri..(Gamle Stjernstedt sin). Den har jeg mer eller mindre gått i sømmene nå, og den er heller ikke rustfri.. Så som dirty sier.. Starter man å lete så finner man garantert mere. Men det betyr jo ikke at de ikke er verd noe fordi.. Mer eller mindre "garantert" rustfrie karosserier bikker vel 100k...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...