Turbotveit Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Som emne seier, mangler det gnist samt bensipumpen går ikkje. Noen Ideer? Mulig hjernen er gåen? Sitter Defa på bilen, men starteren går.
kimf Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Kan være startsperre problem, ta en diagnose og les ut feilkoder
asgeir94 Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 prøv og tvangkjøre bensinpumpa. funger den så må spenning i ledningene fram til pumpa. når det gjelder gnisten så hadde keg akuratt samme problem på min m50b20 motor. diste hadde vist en kjent feil som jeg leste meg fram til. detter er da veivakselføleren. denne kan ryke og da har du ingen gnist, jeg byttet denne på min og fikk gnist. fort gjort og bytte denne. 1 skure og et klips, sitter i framkant av motoren under termostathuset
Kvasi Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Som emne seier, mangler det gnist samt bensipumpen går ikkje.Noen Ideer? Mulig hjernen er gåen? Sitter Defa på bilen, men starteren går. Kanskje den beste beskrivelsen av et problem jeg har sett på internett til nå.. Har du feks prøvd å putte nøkkelen i tenningslåsen og vri den med klokka for å sjekke om den starter da? Hvis ikke, gjør det. Står motoren feks i en Skoda Oktavia, forklar hva som er gjort med ledningsnettet. osv..
Turbotveit Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Som emne seier, mangler det gnist samt bensipumpen går ikkje.Noen Ideer? Mulig hjernen er gåen? Sitter Defa på bilen, men starteren går. Kanskje den beste beskrivelsen av et problem jeg har sett på internett til nå.. Har du feks prøvd å putte nøkkelen i tenningslåsen og vri den med klokka for å sjekke om den starter da? Hvis ikke, gjør det. Står motoren feks i en Skoda Oktavia, forklar hva som er gjort med ledningsnettet. osv.. Motor M50B20 (emne) Feil: 1. Har ikkje gnist (Má vri nøkkelen rundt for og sjekke dette) 2. Bensinpumpen gár ikkje (Má vri nøkkelen rundt for og sjekke dette) 3. Starteren gár rundt (Má vri nøkkelen rundt for og sjekke dette) Ellers er bilen ein E36, med org ledningsnett
bmwmann24 Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Som emne seier, mangler det gnist samt bensipumpen går ikkje.Noen Ideer? Mulig hjernen er gåen? Sitter Defa på bilen, men starteren går. Kanskje den beste beskrivelsen av et problem jeg har sett på internett til nå.. Har du feks prøvd å putte nøkkelen i tenningslåsen og vri den med klokka for å sjekke om den starter da? Hvis ikke, gjør det. Står motoren feks i en Skoda Oktavia, forklar hva som er gjort med ledningsnettet. osv.. å ellers har du det bra? Står jo så bra beskrevet som det går. Bensinpumpe går ikke.. mangler gnist Tilogmed fått med at det er DEFA på bilen. Hva mer trenger du? Veivfølern satser jeg og på, da du ikke får start på bilen om den er gåen, om kamføler er gåen så fjusker den visst bare.
oleo Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Veivføleren vil jeg også foreslå. Ved feil på denne så kutter både bensinpumpe og tenning. Kamsensor vil kun kutte trening.
Turbotveit Skrevet November 24, 2012 Forfatter Skrevet November 24, 2012 Veivføleren vil jeg også foreslå.Ved feil på denne så kutter både bensinpumpe og tenning. Kamsensor vil kun kutte trening. Takker for svaret, skal sjekke denne så snart eg er kommen hjemmlands igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå