TommyFF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Spennende prosjekt, skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Disse motorene ber jo om overladd! Tar ut over 1000 på org bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ja, E-30 BIG her på forumet har vel turboladet en M70/73 og har noe sånt som 1249hk/1588nm på hjulene Tror han hadde over 1000hk med org innmat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Tøft prosjekt!!Tror ellers ikke de motorene er så veldig glad i overladning. Jeg ville hatt den original.. Hvordan syns du den går mot en 3.2 f.eks? Trekker syykt mye bedre. Si f.eks M3'en må gire mellom 2->3 gir, så ligger jeg enda på 3. gir i 2.500rpm og trekker fra Sant det med E30-BIG, han som var forbildet mitt ^^ Han brukte vel en M70 motor meg org innmat og fikk ut over 1000hk. Disse motorene er sykt bra konstuert, og i tilegg har kompresjons forhold på 8.8:1, de ber jo om overlading Men jeg velger i bunn å grunn sugetrimm av den enkle grunn, KJØRBARHET. Bruker bilen "Daglig" så jeg tror ikke jeg skal bygge noe som spoler opp dekka i 6.gir på tørr asfalt i 60kmt for å si det sånn Håper forresten på bra oppmøte til 1.mai treffet på Jærhagen, stiller opp der jeg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Fikk sett litt på denne på Jærhagen, og kan ikke si annet enn at den motoren sitter virkelig som ett skudd i E36 Kult bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ja, motoren så veldig rett ut nedi motorromet i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Søndagskjøring på Reve banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Tok seg godt ut på banen, men alt for mye understyring!!! Hjulstilling neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå