ReiRud Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Fikk også tak 2 ekstra felger siden en av de gamle var skjev..betalingen står ved felgene Skiftet de øvre støtdemperlagra idag, ikke rart det dunket på fartshumper :/ Prøvde meg også med film på lyktene foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Ser at kvaliteten på bildene er så som så...men det blir sånn med mobilbilder i farta Håper jeg får tid til å vaske skuta imorgen og ta noen skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Vasket bilen idag typisk gamle menn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 flere bilder...skulle tatt med speil-refleksen en dag, ikke heeelt fornøyd med bildene skulle vel tatt noen bilder av interiøret og...får se om det blir når mattene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Må vel ha ei oppdatering på shoppinglista også: - Orginal spoiler (bakluka) på tur i posten - Gummi matter på tut i posten - Sommer felger skal betales ikveld - Dørstokker kjøpt og betalt (blir ikke montert med det første...) - Bærearmer foran bestilt - Drivakslingene foran er på tur fra England Det var det meste tror jeg...begynt så smått med stereo planer: - Bytte spiller (Alpine) - Lage kasse i reservehjulsbrønn, SPL dynamics 12" (for det lille ekstra ) - Macaudio (god gammel traver) skal monteres i det romme foran reservehjulsbrønn Noen som har erfaring med å støpe kasse?? skulle hatt noen tips om matreale osv..alt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Sansen for denne, kjempegod vinterbil vil jeg tro Får mer og mer sansen for e34. En ting jeg ser som jeg ikke liker er sidespeilene, ellers får du bestått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Fin denne reidar. Faktisk helt lik min:) det går greit og senke den ett par 3 cm fram. Knutene tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Som allerde nevnt vil 3cm senk sette prikken over i(x'n)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Da blir det bestilt fjærer med EN gang Er fin på avstand ja, blir bedre på ny-året engang på nært hold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Vasket bilen idag typisk gamle menn [ Bilde ] har du ikke bakpotte eller er det bare jeg som ser feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Har ja, orginal potte som er svart på stussen og ligger helt oppi bakfanger'n..kommer ny potte, snaaart hull i den som står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Den er så pen den bilen din! Angående støping i reservehjulsbrønn: Demp hjulbrønnen skikkelig med f.eks dette http://www.judysbilstereo.no/demping/si ... e-23m-bulk Smør på polyester og legg glassfiberstrie, gjør dette i flere lag. Så kan du bygge opp med støpeplast oppå sidene rundt brønnen og slipe så det blir helt flatt, lime på ei 19mm mdf-plate med tec7, skjære hull og montere elementet, og skjære hull i gulvplata akkurat rundt elementet. Gulvplata kan dempes med "hva som helst" på undersiden bare så den ikke vibrerer inntil mdf-plata hvis den blir liggende helt nedpå den. Bare å sette i gang og holde på til du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Helg...har ikke gjort NOE med bilen.. Eller, prøvd skiposen igjen da Spoileren ble hentet på fredag, sommerfelger på tur i posten, akslingene er hentet Så, får vi se om jeg får noe farge på spoileren iløpet av uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Lite som har skjedd her i det siste...mye annet som skjer! NÅ...har jeg fått farge på spoileren om ikke annet mulig den blir montert til helgen.. Har også begynt å pusse sommerfelger, håper det blir bra med Breyton inspiration Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Vel...her går det fremover..IKKE fremdeles ikke montert spoiler... Men! Det har kommet mer SNØ, og det er moro!!! Bilen vurderes solgt på nyåret, noen som har en formening om hvordan denne ligger i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå