-Erik- Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Hva spiller rollen for deg om det står 240 eller 24? Dette høres ut som om du ikke er helt ærlig Hva spiller rollen for deg da det er Yngve sin bil og ikke din? Han spør etter verktøy/folk som kan stille spedo hans... Ikke meningen din om du syns han er uærlig eller ikke..! Hvis meningen hans var å lure noen, tror du virkelig han hadde gått ut med det på ett offentlig forum?
Julian Sommer Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Slikt er straffbart det yngve! Og det kom fra en som selger ting uten å sende tingene han får betalt for Sorry OT, jeg måtte bare.
Muztang289 Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Jeg skjønner hvorfor du vil justere da de viktigste komponentene på bilen ikke har gått like langt tilsammen en gang av hva selve skallet har. Men personlig ville jeg latt km stand stå og bare notete km stand når motor, gir og diff ble satt inn så du kan regne ut km stand på komponentene når du skulle trenge det. Men som sagt så er det din bil og du gjør hva du vil.
ronnyskretting Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Gjør ikke jord sånne justeringer? Kan vel sende speedo til dem, så tror jeg den ordner det.
bmw-520i Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 vis han har pusset opp denne bilen så vil han jo seff ha speedometeret på riktig km stand å den skal stå på 100 000 så karosseriet har gått vis det skal bli riktig. må selv kjøpe nytt speedometer til prosjektbilen å det må også stilles enten opp eller ned.man legger ikke tusenvis av timer for så at speedometeret skal være feil det går ikke
M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Jeg har aldri justert noen biler jeg har solgt. Det er min bil, og jeg syns det er like feil å kjøre med 240, når dette ikke stemmer. Når det kun er karr som har rulla 100, og som nå er shina helt dønn, alle hjul lager er nye, hele diffen er bedre en ny osv. Så ja, jeg har lyst til ha ha den på motor km. Noe som jeg syns er det mest riktige.
evi Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Slikt er straffbart det yngve! Og det kom fra en som selger ting uten å sende tingene han får betalt for Sorry OT, jeg måtte bare. +1 Tosken skylder meg penger.
Kjell Z3 Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Jeg har aldri justert noen biler jeg har solgt. Det er min bil, og jeg syns det er like feil å kjøre med 240, når dette ikke stemmer. Når det kun er karr som har rulla 100, og som nå er shina helt dønn, alle hjul lager er nye, hele diffen er bedre en ny osv. Så ja, jeg har lyst til ha ha den på motor km. Noe som jeg syns er det mest riktige. Ikke alt i bilen din er nytt, speedometeret er jo gått 240.000 km... .... Hvorfor brukte du ikke speedoen fra den bilen som bilen din nå egentlig er? Hva er igjenn fra den gamle bilen bortsett fra speedometer, ingenting?
BMWBenny Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 skjønner Yngve godt jeg, drøyt hvordan folk henger seg opp her...
M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Z3 Kjell. Er kun karosseriet, rattstamme, ei dør, bakruta, taktrekk, div lister og noen skruer som er igjen av org bil. Det meste av slite deler er nytt, så blir kun motor å gir som ikke er helt nytt. Clutch, diff, alle hjullager ink spinndler, alle foringer, dempere, bærearmer foran osv. Det som er er nytt blir sandblåst og pulver lakka. Alle skruene blir eloksert osv. Blir å bruke M3 E46 speedo, og ikke lett å finne dem med ikke miles, og kun km. Finner ikke mange som ikke har godt litt mere en jeg ønsker også. Så JA jeg skal justere til riktig motor km.!!!! Noen som har utstyr, eller vet om noe annet en det på finn der ? Vet at det sitter nye typen chip i disse, og skal ikke være så lett å justere.
vegard89 Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 http://www.speedo-teknikk.no/lover_og_regler.htm Disse bla. Tar på seg sånt om du er intresert i det.
M3 Yngve Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Der var det noe jeg sikkert kan bruke
snorrebmw Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Har ikke vi en felles kompis spm har fått seg slik ny BMW maskin.... ? Sett den på det du vil du. Din bil.. Her var mye tette innlegg... Og noen bra.. Utrolig hva folk legger seg opp i..
M3 Yngve Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Jo, men tror ikke det går med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå