M3 Yngve Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg har et M3 E46 intr, som har godt litt langt, og ønsker det like langt som motoren har godt, eller mulig i 0. Skal i min E30 M3, og den blir nesten som ny. Så ikke noe lureri jeg er ute etter. Noe som har tips. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hør med et importfirma, de kan dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hør med et importfirma, de kan dette Huff men ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Gjør ikke BMW scanner det da? http://www.ebay.com/itm/NEW-OBD-ODOMETE ... ls&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=20924268 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goggentess Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 liker ikke at det er så lett og få tak på sånt utstyr! dette blir helt sikkert 90% av gangene missbrukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hvordan er den diagnosen ellers de selger på finn da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Flere som tar på seg sånt.. Bare søk på google. Så lenge det ikke går innenfor forsikring svindel osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 kan justere med bmw scanneren... hvertfall på 97- 2003 modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Slikt er straffbart det yngve! kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Det finnes mer på bilen enn motor. Å justere km.stand etter motor blir svindel , la km.stand være det bilen er kjørt, så legger du ved dokumentasjon på hvor langt byttemotor er gått når du skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Støtter Kjell Z3 på den. Bedre å være ærlig ovenfor evnt. ny eier å si/dokumentere når ditt og datt er blitt byttet. Er nok også mer troverdig det enn å "skryte" på seg en lav km stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Enten skal jeg ha den til 43 km som motor har godt, eller på 0. ALT av slite deler er nytt, og bilen blir bedre en ny. Når denne ikke skal selges, er det ikke noe form for svindel. Når ev den dagen kommer, sier jeg seff fra. Er kjipt å ha 240 km, når motor har godt 43, gir kasse, 80 og karosse ca 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Slikt er straffbart det yngve! Det er faktisk ikke det. Hadde en kompis som prøvde å annmelde noe sånt for ca 20 år siden. Det kunne han ikke, så Politiet den gangen. Jeg skal ikke selge, så da er det over hode ikke svindel. Har snakket med forsikring selskapet om km, og det er bare så du skal betale for det man kjører. Jeg har en Taxi kjørt bil, som det meste er bytta på og spurte om jeg ev fikk trekk pga km ved ev skade. Fikk da svaret, at km telleren var kun til å se hvor mye du kjører for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hva spiller rollen for deg om det står 240 eller 24? Dette høres ut som om du ikke er helt ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå