Nicklas Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hei! Drømmer om BMW E36 cab som helårsbil , noen som har prøvd dette ? Evt Hvordan fungerer det med stofftak om vinteren ? Og hvor mye må jeg evt ut med ? Vil vel helst ha 6 sylindret motor Setter stor pris på alle innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Er ikke noe problem med stofftak men du får jo Hardtop da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ja det er jo sant da Hva koster det evt for en Hardtop da ? Har leita igjennom hele finn.no og æ finn ikke en eneste E36 Cab som har stor nok motor og grei km stand tenkt å bruk rundt 100K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg hadde en 96 M3 3,2 med hardtop. Helt kurant vinterbil det. Lettstarta som fy, og ble fort driftstemp på den samme hvor kaldt det var. Knirka å bråka no infernalsk i cab og hardtop da men. Fikser det enkelt med høy musikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 M3 hadde vært noe ja Tenkte rundt 325 elr 328 jeg, Ja det ordner seg med volum Sliter med å finne noe med cab og litt ordentlig motor ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hei hør med 482 42 562 han har en 328ia han skal selge cab , full mtech rundt hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Det som er dritt med en sånn vinterbil (det var ihvertfall det på kjærringa sin) det er at vinduene går opp i en list i taket, det sitter en microbryter i dørhåndtaket som gjør at vinduet går ned en cm når du tar i håndtaket, hvis det er mye is på ruta så kan det være vanskelig å åpne døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 bmw 330 : Takk det skal jeg! Tom K : Den har jeg en kompis som har hadd samme problemet med, han har bare en liten is skrape i jakka på vinteren Så han skrapte av på begge sidene sånn at ruta gikk ned, Men tenker på Hardtopp på vinteren, Får jeg da samme problemet der og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Jepp det gjør du, madammen hadde hardtop på sin Men det er jo ikke noe stort problem da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Med hartopp er det en som en vanli bil ,og den ser litt mere barsk ut med hartopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hva med denne da? viewtopic.php?f=6&t=201544&start=120 Kompis som vurderer salg av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Har selv en e36 cab med hardtop, og eneste klagen jeg har er at det knirker en god del på humpete veien. Både med og uten hardtop. Likevel bryr det meg egentlig ganske lite. Får se hvordan den holder seg gjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hadde aldri handla en E36 uten M på bakluka for 100K. Til det er de for ganmle. Her er 3 eksempler på tilsynelatende fine E46 cab til 110-120K. Sikkert mulig å prute de ned litt mtp årstiden. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37723318 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36599918 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37183765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Da har jeg etter mye jobb, endelig litt tid på kvelden til å sette meg forran pc"n litt Takker for alle tips og respons Torbjørn E39 : hadde vel kanskje gått litt langt, vet ikke jeg hvor mye det teller , Men var veldig fin ! Kanskje litt sært av meg og tenke litt mye på km stand men Krika : Ja, hørt flere som sier at det knirker endel, men sjarmen overgår vel det med cab året rundt ? Lars 89 : Takk:) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36599918 denne likte jeg no veldig godt! Prøvde og ringe, men var ikke noe svar og få, så håper selger tar opp kontakten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Krika : Ja, hørt flere som sier at det knirker endel, men sjarmen overgår vel det med cab året rundt ? . Selvfølgelig Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå