thomashm5 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Det er ikke nytt.. Det er brukt. ja, men da må du kjøpe de hos noen som vil gi de bort et annet sted er jeg redd=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvilken garanti har jeg for at jeg får ett produkt som i det hele tatt er brukende? Si heller ifra om du får ett bud på mer enn 2k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Hvilken garanti har jeg for at jeg får ett produkt som i det hele tatt er brukende? Si heller ifra om du får ett bud på mer enn 2k? Det garanterer jeg. har allerede en kjøper for 2500:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CJsBMW Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Kan du lage en god pris på LED baklyktene og AC diffuseren hvis ikke den er solgt? Meget intrs i M3 innstegslistene, er det M3 emblem på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 venter på carbon difusorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Bilde av baklykter? passer vel sedan, men det er vel facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Bilde av baklykter? passer vel sedan, men det er vel facelift? baklyktene tror jeg bare passer coupe (de jeg har fra coupe), eller cab (de jeg har fra cab). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Kan du lage en god pris på LED baklyktene og AC diffuseren hvis ikke den er solgt?Meget intrs i M3 innstegslistene, er det M3 emblem på de? led baklykter har jeg bare fra m3 cab, men om du skal ha de, så kan jeg selge de og innstegslistene for 1250 inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 NYE PRISER PÅ HARDTOP OG SVART M3 CAB INTERIØR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vevlen Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Bilder av Led baklyktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Bilder av Led baklyktene ? Har jeg ikke, men de er strøkne og helt orginale. har satt på en 03 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staurbakk Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Bilde av fram, side og bak fanger, baklykktene, framlykktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Bilde av fram, side og bak fanger, baklykktene, framlykktene ? Har ikke bilder grunnet elendig tlf og mørk lagerplass, men delene eri bra stand!! det lover jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enore28 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 solgt eksos? og int i kasse om du har. pm meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 solgt eksos? og int i kasse om du har. pm meg. Hei! Jeg har den orginale bakpotta, men ikke resten. Girkasse til e46 m3 har jeg ikke, men jeg har fra e36 m3 3.2 (samme kasse, men med mindre litt utgående aksel,) som passer på 6ere fra bmw? kassa er en smg, men er enkelt å få den konvertert til standard manuell. Er jo samme kassa som den manuelle kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå