Ener'n! Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hei! Jeg kjøpte meg nylig en BMW 118d 2007 2.0l E87. Med M-sports pakke, bi-xenon og full skinn interiør for å nevne noe. Min første bimmer å så langt er jeg veldig fornøyd. Slik ser den ut nå - Er ganske fornøyd med hvordan den er nå, men har et par småting jeg ønsker å endre på, så slik kunne jeg tenkt at bilen skulle se ut - Det er ikke store oppgraderingene, men jeg liker det clean og originalt. Så legger til planer på hva jeg ønsker å gjøre så håper jeg på å få tips og anbefalinger fra dere bimmer entusiaster som garantert kan mer enn meg Planer: - Hvite Angeleyes - Hvite grøftelys - Toning av ruter - Doble enderør - M-innstignings lister i metall - Led skiltlys og led interiørbelysning - Nye skiltplater - Nye felger (Helst 19" med bmw logo på, noe alla de fra bildet nummer 2 ) Kanskje: - Splitters i samme farge som bil eller carbon - Bytte antenne til haifinne Så dette er planene jeg har lagt så langt, men er åpen for forslag til andre ting/forbedringer. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hei! Gratulerer med flott bil! Selv kjøpte jeg en 118D for litt over 1mnd siden! jeg er kjempe fornøyd å anbefaler veldig og chippe den litt! Da får du en mye hissigere bil som blir enda bedre på veien:) Bare og dele flere ideer om du får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ener'n! Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja har tenkt til å chippe den, men lagt det på vent til våren. Fikk anbefalinger om å bruke BSR, så sjekket litt med dem og etter chip så ville jeg få hele 183bhp, det er jo en ganske solid økning så regner med at jeg vil merke forskjell ja. Noen som har brukt BSR eventuelt annet firma? http://www.bsr-tuning.no/produkter/t1977/ Over på noe annet, var å hørte med Riis bilglass i Skien som har fått endel skryt for toning av ruter, så fikk et prisoverslag på 4000,- for toning av sideruter bak og bakrute. Er prisen litt stiv? Har veldig lyst til å sote hele veien, da ikke like sterkt fremme, men det er vell null toleranse på dette egentlig så kommer ikke gjennom eventuelt EU-kontroll med dette, selv ikke med lav toning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 trf-racing her på forumet er desidert den beste mannen til jobber når det gjelder chipping av BMW diesel Ser bra ut, liker bilen og liker planene dine! Det på bilde nr. 2 var jo perfekt i mine øyne Blir spennende å se hva du finner på! Kule biler dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kickerE91 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Erfaring med bsr på samme motor. Absolutt å anbefale og veldig kjelt når du skal på service og swtte den orginal igjen. God økning på effekt og litt bedre på drivstoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå