ZhilleN Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Da er det vel på tide og få lagt ut en tråd om E30'n etter ca 2år i mitt eie. E30'n ble kjøpt av en meget hyggelig kar i Oslotraktene, og ble fraktet på henger på grunn av registerhavari på 320motoren. Første jeg gjorde var og handle inn en 325 motor som ble satt nedi etter en liten stund etter handelen, dette ble utført på vinterstid, og jeg rakk og få med meg et sladdetreff på Gardermoen. Etter som åra har gått har den blitt mest brukt til iskjøring, men nå har tiden kommet til at jeg vil begynne og renovrere det sjarmerende trollet. Har begynt litt smått og demontere alt innvendig, er forsåvidt helt ribbet. Planer : - Demontere alt i understell, få på 325 drivverk nye foringer ++ - Pusse ned hele bilen, omlakkere den i en mørk grå bmwfarge - Mtech2 rundt hele - Shadowline - Kjøpe nytt komplett sportsinteriør - Mtech ratt - Godkjenne M50b25/S50 ? - Sorte DE lykter i front - Startec baklykter - Coilovers - Gromme BBS 17" - Slipe rent hele understell, og lakkere Dette er den forløpige listen sålangt, kommer sikkert på mere Som sagt er dette et langtidsprosjekt, så her må dere ikke regne med at det blir udate hver uke, men dette kommer etterhvert som lysten drar seg innpå Litt bilder og noen filmer : Sånn så den ut når jeg kjøpte den : ' Ut med gamle dritten : På god vei ut : ute : Kjøring på Gardermoen : Kommer video senere, tok visst litt tid det
Pedi Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Dette høres spennende ut... Bilder kommer regner jeg med...?
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Stemmer det Pedi, bilder/video kommer iløpet av dagen
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Fant noen bilder av bilen fra fjor sommer med noen gs felger som forøvrig er tilsalgs :
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Og sånn den står nå foreløpig, skal rydde garasjen ren først før vi begynner på bilen. Første prioritet på bilen nå er og få ut drivverk, motor, ribbe hele bilen innvendig, etterhvert kommer dette tilsalgs er en 325 motor som står i den nå og sveiset sperre. Hvis noen er interessert etterhvert er det bare og si ifra
Hardtop Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Ser ut som et ryddig utgangspunkt. Jeg tror jeg ville beholdt fargen til og med. Den er ikke så vanlig?
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Takk for det, er et ganske så bra utgangspunkt dette ja. Fargen er jeg desverre ikke komfortabel med, selvom den er ganske sjelden på e30, tror en mørk gråfarge gjør susen på denne
G-RACING Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Spenandes, skal følge med her Blir det like cleant som e36'en din, så blir jo dette veldig bra! Ville kjørt på med blank svart bil og skrudde kantfelgar! Blir bra!
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Hehe, ja spørs hvem du sikter til svart er jo alltids en sikker vinner men hadde vært tøft med en litt fresh annerledes farge også egentlig, jeg ser for meg mørkgrå, men den saken er ikke helt sikker ennå så vi for se hva det ender opp med
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Må si denne fronten frister litt, men ser ut som org. fangeren er modda litt på..
JulianS Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Var det du som snurra HELE tida på gardermoen ?
///Magnusrc Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Veldig tøff front på den svarte! Følge med
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Var det du som snurra HELE tida på gardermoen ? Niks, kjerringa og broren hennes kjørte også, men vi snurra langt fra mye i forhold til mange utpå der
ZhilleN Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Veldig tøff front på den svarte!Følge med Ja likte den selv, annerledes og tøff Det er nice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå