tjommis Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Skal selge min BMW da jeg har fått firmabil i den nye jobben: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37555436 Bilen er i svært god stand og har akkurat hatt service og EU kontroll på den. Heftelsen blir selvsagt slettet ved salg. Si gjerne ifra om dere vil ha mer informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommis Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Her var det ikke mye respons nei, hverken her eller på finn.no. Er den satt altfor høyt i pris? Er jo den rimligste av coupene på finn, og har godt med utstyr og full M-sport. Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg vil si altfor høy. Hvorfor betale mer for dette enn en 320d m sport fra samme år tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Vel markedet for bilen er jo litt snevrere enn for en 3serie. Og husker jo fra da jeg solgte min at det tok litt tid, men den holdt seg bedre i pris enn tilsvarende 3serier. Er man ute etter E82, kjøper man jo ikke E90/92 selv om prisen er lik.. E82 går E90/92 en HØY gang i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Vel markedet for bilen er jo litt snevrere enn for en 3serie. Og husker jo fra da jeg solgte min at det tok litt tid, men den holdt seg bedre i pris enn tilsvarende 3serier. Er man ute etter E82, kjøper man jo ikke E90/92 selv om prisen er lik.. E82 går E90/92 en HØY gang i mine øyne. Ja selvfølgelig er det hva man er ute etter som betyr noe Hva gjør E82 til en bedre bil enn E90/92 i dine øyne? Hadde selv lyst på en slik en engang men vi krangla så på pris at det ble aldri no av! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Vel jeg skulle jo i sin tid ha E92, men etter å ha sett E82 live, og særlig etter å ha kjørt den var jeg ikke i tvil. Synes E82 er tøffere, og mye morsommere å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Tipper mangel på Xenon trekker veldig ned i manges øyne, derfor må nok denne endel under tilsvarende biler med Xenonlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Vesentlig poeng, merkelig valg igrunn.. Navi over xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Hvordan er det å ettermontere xenon da? Er det ett helsikkes styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommis Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Teller virkelig xenon så mye for folk? Det har jeg meget vanskelig for å tro(?) Xenon og takluke er vel det eneste av utstyr bilen "mangler". Hadde det forresten vært et reint pris-spørsmål så burde jeg i alle fall få inn noen bud fra interessenter. Er villig til å gå ned noe og er meget åpen for bud. Er vel fare for at det ikke akkurat er "sesong" for disse bilene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 For meg teller navi mer en xenon ja.. det tror jeg gjelder for de fleste jeg da men. Og takluke er en bakdel etter mitt syn da takhøyden er lavere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjommis Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå