Djwik Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Har helt og pent panser i lyseblå metalic panseret er hengsler med gass dempere på det Har tengt meg 600 for det Må hentes
Bipbapbarra Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Jeg har alt du er ute etter bortsett fra at radiatoren er fra en m50b20 vet ikke om det er samme ? Edit: Bilen er blå og ikke sølv
Turbo-HF Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Har høyre grillramme og frontlykt + orange blinklys. Delene er fra en 1992-modell.
///M-sport Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Om du ikke har fått taki det du trenger, så har jeg en komplett bil stående som ribbes nå. jeg har alt du trenger. den er diamatchwarz. metall grill og begge forskjermer er nye i eske. frontfanger, panser og alt det andre er helt og bra. dette er en 88 modell, med M20. vet ikke om radiator er lik. send PM om du trenger noe.
mr panda Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Jeg har alt sammen. send meg pm om du fortsatt trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå