Cecilie b Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Har en E46 Bmw 325cia 2003 mod, med helautomatisk cabrioletak, som er registrert som "klargjort " for hardtop. Men har ingen hendler/fester foran ved solskjermene , og lurer på om jeg er avhengig av disse for å feste et hardtoptak. Ringt Bmw og flere verksteder, og de er uklare på dette. De mener det bare skal være å sette på, og sier at alle hardtoptak til e46 er like, men de var i tvil om festene foran satt på bilen eller kunne sitte på selve hardtopen. Har en kollega m 2001 mod med helautomatisk cab, men den har innvendige hendler/fester bak solskjermene. Får jeg ikke satt på hardtop uten disse? Vet det selges klargjøringsett for hardtop, men bilen er registrert som klargjort, og synes det er rart hvis jeg må begynne å skru i ting foran i rammen. Hverken bmw eller gs kunne gi noe klart svar på dette, så hadde vært svært takknemlig for svar på dette.. Pga mulig åpning for rimelig hardtop haster det m svar. Mvh Cecilie Moderatoredit FTE:Endret overskriften din. Prøv å innbefatte spørsmålet ditt og ikke bare "vet noen det?"
awt Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Jeg vet dessverre ikke svaret, men det hadde nok hjulpet endel om du hadde hatt biltype og spørsmål i overskriften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå