Gå til innhold

Problem med instrumentbelysning på e34 (LØST)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bakluka kan forårsake mye rart, den. Foreslår den siden den er lett å utelukke.

Ja ok, skal sjekke den da. Vis ikke får jeg prøve å se om jeg finner lkmen å bytte den, så bryteren. Så mye annet kan det vel ikke ver:p takk for tips:D

Eg sjekka på bakluka, og jeg har ingen kobling der. følgte ledningen ett stykke, og den deler seg ut isammen med ledningene til baklysa. såg ikke lenger frem over i bilen etter den, ettersom jeg gadd ikke å flytte på suben, men hvis det skulle være dårlig kontakt der, så ville jeg nå trodd jeg ville få noen problemer med lysene bak både i luka og på bilen. sentrallåsen, innvendig og utvendig lys virker helt fint på luka og. Kan kanskje legge til att jeg fant ut att det skjer bare når bilen sviver. Om den bare står med tenninga på, så er det ingen problem uansett hva jeg enn jør.

Skrevet

Ok, nå er det fikst :D jeg byttet lysdimmingsbryteren 3 ganger med samme serienr på. alle fra en e34. var helt likt på de 2 første, den 3 så ble det verre, da var jeg ganske sikker på att det var det som var feilen. Så såg jeg att 3 serie (E36) hadde samme type dimmer, kontakt og størrelse og alt var likt, men ikke serienr, men tok en sjangs på og prøve den, og vips, så var problemet løst:D Det var en lettelse :D

Skrevet

Bra at du fant feilen tilslutt, var dimmingsbryteren ja...Flott at du også skriver hva som var galt, slik at andre med samme type feil kan lese om feilsøkinga di! :D Mange som bare spørr etter hjelp og aldri skriver noe dersom de finner ut hva som var galt!

Skrevet
Bra at du fant feilen tilslutt, var dimmingsbryteren ja...Flott at du også skriver hva som var galt, slik at andre med samme type feil kan lese om feilsøkinga di! :D Mange som bare spørr etter hjelp og aldri skriver noe dersom de finner ut hva som var galt!

Ja det var en lettelse :D Ja har sett det, er greit og kunne søke etter ting og få svar, uten å måtte lage egen tråd hver gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...