Nytern Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg vet dette blir litt av en bump, men har du takstativet til E36 enda? Passer dette touring? Vanskelig å se på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Scholes Nergård Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 solgt blinklysa til E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Beklager sent svar folkens, tenkte ikke over at jeg ikke fikk epost når det ble postet i denne tråden etter oppgradering av forum. Jeg vet dette blir litt av en bump, men har du takstativet til E36 enda? Passer dette touring? Vanskelig å se på bildet. Om du ikke har kjøpt allerede så har jeg det fortsatt, jeg har ingen anelse om det passer på touring.Men ser det er flere som selger takstativ som passer på både sedan, touring coupe osv. Jeg kan ta flere bilder om du fortsatt er interessert? solgt blinklysa til E34? Hei, de ligger her enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå