Jossi86 Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Er ny på forumet her, så sikkert blitt spurt om dette mange ganger før. Men er det noen som vet om det er mulig å sette m5 baksete(med nedfellbar rygg) i E39 touring? Eventuelt hva som er utfordringen? På forhånd, takk!
kbpE30 Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 er vell det samme som e34 m5.. der passet ikke m5 i vanlig feks 520 touring.. og siden e39 fremstoler passer i e34 så tviler jeg å det
Jossi86 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 er vell det samme som e34 m5.. der passet ikke m5 i vanlig feks 520 touring.. og siden e39 fremstoler passer i e34 såtviler jeg å det Takk for svar. Men hva er det som gjør at det ikke passer på e34? Er det pga det ikke er nedfellbare seter, eller fester? Eller passer de rett og slett ikke pga fasong? Hadde jo vært knall å få m interiør i bilen.
kbpE30 Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 tror det var side støttene i baksetet..men bare en tanke.. uten at jeg vet dette for sikkert.. passer e34 m5 touring intriør i e39 touring? ring gs bildeler og spørre?
Robin L Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 framsetene passer. baksetene er jeg usikker på. men jeg prøvde touring seter i en sedan en gang og de var helt forskjellig. både rygg og sittepute. må vell trekkes om av skredder er jeg redd
Jossi86 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 framsetene passer. baksetene er jeg usikker på. men jeg prøvde touring seter i en sedan en gang og de var helt forskjellig. både rygg og sittepute. må vell trekkes om av skredder er jeg redd Da passer det neppe bedre andre veien:) Men var det nedfellbare seter bak på den sedanen? Hørt at noen er med nedfellbare seter og noen med faste.
RS-Heggem Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Det passer ikke. Ss performance fikk sydd om baksetet når de bygget den sorte touringen for noen år siden. Alt det andre passer.
Jossi86 Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Det passer ikke. Ss performance fikk sydd om baksetet når de bygget den sorte touringen for noen år siden. Alt det andre passer. Takker. Da legger jeg det på hylla. Da blir det vanlig svart sport skinn isteden. Skrik ut om noen vet om et for salg:) Eventuelt baksete:) Stoler foran er lett å få tak i:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå