HenrikSkaug Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Hei. Har en 320 coupe som jeg kunne ønsket meg et effektanlegg til. Lurer på å ha fra kat og helt bak. Noen som har noen erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hadde Sebring effektangell på min 320 e46 ble grom lyd i bilen da, men litt usikker på hvor man får tak i det da jeg kjøpte det her på forumet, hvis ikke er vel einsmann bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSkaug Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Er en mulighet det, men gidder ikke bruke mange mange tusen på et effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Er en mulighet det, men gidder ikke bruke mange mange tusen på et effektanlegg Legg ut annonse her da viewforum.php?f=13 Kan jo hende du er heldig og få napp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Supersport er jo ikke dyrt Er vel som med mye annet, man får det man betaler for, altså når det gjelder lyd. Kvalitetet på det har jeg hatt av supersport er helt fint Jeg var meger fornøyd med Supersport catback system på min e34 525i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg hadde supersprint på en 320 jeg hadde for noen år siden. Elsket den lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Eisenmann er jo også et alternativ. Ikke helt billig, men både lyden, designet og kvaliteten er top notch... http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-320-E46-B ... 4cefa6324e Ville ha kjøpt Scorpion, billig og bra. Rustfritt og livtids-garanti er det også. Hadde det på min 320i og det ble utrolig rå lyd.. Riktignok på en E36 men blir fet lyd på E46 også Lydlkipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 scorpion er en favoritt hos meg, det kommer en liten klang av metall lyd ut av den å det blir helt rått med på drag... supersprint er å rått, den freser bra når du gir på.. så liker du race lyd så er dette noe for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå