Disaster Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Er lei klapre lyden fra vanosen på min E 36 M3 3,2 så jeg tenkte å bestille/oppgradere min hos Dr.vanos. Ser han tar ca 6000,- for en overhalt direkte tilsendt og gir meg tilbake 3000,- om jeg sender inn min gamle. Alternativt sende inn den jeg har og få den oppgradert for 3000,- Noen som har erfaring rundt dette eller vet om andre som utfører samme jobben, er det ikke masse i tollavgift for å få tilsendt varene? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 han har visstnok godt renomè. har du sjekket ebay for overhalte enheter ? Han skriver også helt sikkert gift eller lav verdi på pakkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 han har visstnok godt renomè. har du sjekket ebay for overhalte enheter ?Han skriver også helt sikkert gift eller lav verdi på pakkene Takker for svar, skal sjekke ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Jeg fikk min fra Dr.Vanos. Betalte depositum, og sendte min i retur når jeg hadde bytta med den nye. Kom vel på rett over 3000kr til sammen. Ingen problemer med noe som helst. Når jeg handla så hadde han ikke inne til S50B32, så jeg kjøpte meg en plass i køen med å betale kun depositum først. Så gikk det vel ikke mer enn en liten uke eller to før han fikk inn en, og da var det bare til å betale resten. Forskjellen var helt vanvittig, at VANOS kunne lage SÅ mye lyd. Motoren fikk en helt annen karakteristikk, og den ble smoooth å kjøre på kald motor. Vel verdt 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå