nubbdal Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Ser etter "ny" bil , 08 eller 09 525/530 x drive. Hva bør jeg passe på , være på utkikk etter? Når kom siste face liften?? Er takknemmelig for alle tips og råd.
HMW Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Stort sett akkurat det samme som en bil uten x... Stor mye i den uoversiktlige e60 tråden selve x drive systemet er det svært lite problemer med. Saltkjelen har skrevet mye om facelift så søk opp postene hans, de er informative.
OddaBMW Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Hei! Vil bare anbefale å legge de ekstra 1000 lappene som skal til for å få 530, da jeg synest denne kombinasjonen i X drive er perfekt. Bilen føles akselerasjonsmessig som en mye mindre og lett godt motorisert bil! 525 er i dette selskapet litt spak i forhold, den er sterk nok men mangler det lille ekstra............ Har selv en 530XDAT som jeg er veldig fornøyd med, ekstra morro nå når snøen er kommet og disse haldex systemene står å spinner i bakkene.!! Lykke til med bilkjøp!
nubbdal Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Tror det blir 530 ja veldig liten forskjell på pris kontra 525.. Sitter å ser på mobile og tenker nå for at jeg går for 08/09 mod. Er det noen fysisk forskjell på de to årsmodellene??
awt Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 2009-modell har andre (og styggere etter min mening) speil, og ny type iDrive (ikke alle 2009-modeller har denne, så det må sjekkes opp i på den enkelte bil).
nubbdal Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Ny type iDrive?? Jeg er ny frelst Bmw mann så jeg har ikke peiling hva det er.. Er det best med nye eller gamle da??
awt Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Navigasjonssystemet og alt det der fikk en betydelig oppgradering. Bedre skjerm, ny iDrive-kontroll, raskere/penere/bedre grensesnitt, mulighet for å lagre musikk på harddisk og flere andre småting. Det er dette systemet som finnes i dagens nye BMW-er. Biler som har dette systemet har stor skjerm og en "cd-spiller", mens biler med liten skjerm eller to "cd-spillere" har det gamle systemet. Gammelt system: Nytt system: Merk: den nye kontrollen kom også en liten periode med det gamle systemet, samt på biler uten navigasjon eller med navigasjon business (liten skjerm), som ikke ble oppgradert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå