Pedi Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Takk for i går, husk at vi venter i spenning fortløpende på bilder og oppdateringer...
duff Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Takk for i går, husk at vi venter i spenning fortløpende på bilder og oppdateringer... Takk likeså du Måtte ha en siste oppstart av bilen i dag, bare for å høre lyden. Dårlig kvalitet siden filmkamera var tom for strøm så det ble filmet med iphone, men men
duff Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Her har det stoppet opp litt, holder på med et annet "prosjekt" som tar litt tid og da venter jeg litt med dette. Men kommer sterkt tilbake Ha en fin helg alle sammen
duff Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Da er gutten kommet seg inn i nytt hus og B7`n har fått seg ny garasje. Så nå er tiden inne å kansje begynne å gjøre noe med den! Begynte i dag med å demontere i motor rom slik at motor kan løftes ut. Så blir det nok noen timer hver dag/kveld fremover, for nå har det blitt utsatt lenge nok:)
Pedi Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Endelig!!! Trodde ikke mine egne øyne når jeg fikk melding av deg i dag!!
duff Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Endelig!!! Trodde ikke mine egne øyne når jeg fikk melding av deg i dag!! Hehe, har tatt litt tid dette pga. tregt boligmarked. Fikk jo beskjed i januar at barndoms hjemmet mitt skulle selges og det SKULLE jeg ha. måtte da til med og bygge mur og fikse opp utenfor i det huset jeg bodde i, slik at det kunne selges. så dette halve året har gått med til hus salg og hus kjøp. nå har jeg endelig funnet meg til rette (savner garasjen jeg bygget eneste) og er endelig kommet igang med det RETTE prosjektet
duff Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Fikk noen timer i garasjen idag og Fikk demontert toppen og det meste slik at motoren er så å si klar til og løftes ut. men fy f... så trangt det er på eksos siden, og siden skattefuten har et eller annet mot meg og holder tilbake skatte pengene mine så er jeg jo nødt til å ligge på gulvet med bilen på bukker. men med røde og oppskrapte never og med en del nye banne ord i repertoaret så tar jeg nå kveld etter at jeg ikke finner torx settet mitt etter flyttingen Etter litt banning så fikk jeg endelig av bendet her. Å det var ikke så mye bedre plass her Å ikke her heller Men av skulle det Sammen med toppen. Så får se jeg finner noe verktøy i morgen og få greia ut Over og ut for idag
Pedi Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Aiai! Her skjer det ting!! Gleder meg å se dette! Kjenner at det kribler litt i fingrene mine nå... Jeg må få fingen ut, og ta en tur ut til deg en kveld...
duff Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Ja det bør du tror christian kommer hjem imorgen, så da må jeg ner å hente resten av delene som ligger der og
Pernezz Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Godt å se at du endelig er kommet skikkelig igang
duff Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 morro,her skal jeg følge med Takk for det Godt å se at du endelig er kommet skikkelig igang Ja nå er det kun lommeboka som kommer til å stoppe meg Fikk gjort litt på dagtid i dag, så nå er endelig motoren ute og kan begynne å pitles i deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå