Gå til innhold

Leif´s e28 Alpina B7 turbo prosjekt "Byttet bakskjermer, ferdig"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gleder meg til å følge med her, stå på! :D

Takk for det du :)

Fikk tatt av bunnpanna og kikket litt ikveld.

al8h2jki2ij2cri092ec.jpg

Men hva er dette?

x9xdwyk6l1zxje7veqgo.jpg

Hmm?

fdn1uc7jhsbli2xen1j1.jpg

Jo mutteren som skal være her :?

t388ms9co5hs700hv2rs.jpg

Noen som vet om det skal være en skive mellom mutter og tannhjul? det satt helt løst, sjekket tusensporet og det så helt fint ut. men mutteren blir stram når det er 2-3 mm igjen mellom mutter og tannhjul. brukte kun håndmakt.

Skrevet

Har vært innom og sett litt her av til og det begynner skje ting nå ser jeg, =) blir veldig spennende og følge med her frem over E28 Alpina er jo så tøft (Drømmebil) så lykke til videre med dette gromme prosjekte! :D

Skrevet
Har vært innom og sett litt her av til og det begynner skje ting nå ser jeg, =) blir veldig spennende og følge med her frem over E28 Alpina er jo så tøft (Drømmebil) så lykke til videre med dette gromme prosjekte! :D

Takk for det :D

Skrevet

Ble ikke gjort så mye idag, men fikk støvsugd inne i bilen og fjernet en del ledninger som ikke hører hjemme. fikk også litt system i dele lageret mitt :)

tbhsjphsrrzuo3c5b22s.jpg

60w2wxzf07tkw4miwi83.jpg

2sit8sdfptubyim0ocl3.jpg

Så nå blir det vasking av hus og tivolikropp, så er det helg :beer:

Skrevet

Du skulle ha tatt av svinghjulet før du satt den i motorstativet ;)

Kan ikke se for meg at den mutteren kan være annet enn til drevet på oljapumpa... Merkelig...

Fantastisk morro at du endelig er i gang, nå blir'e sus i serken ja!!

Skrevet
Du skulle ha tatt av svinghjulet før du satt den i motorstativet ;)

Kan ikke se for meg at den mutteren kan være annet enn til drevet på oljapumpa... Merkelig...

Fantastisk morro at du endelig er i gang, nå blir'e sus i serken ja!!

Det med svinghjulet tenkte jeg meg ikke om på, før det var for sent. men er fort gjort å endre det.

Det med mutteren er bare flaks at den ikke har kilt seg i noe under oppstart, kjørte jo bilen hit fra det gammle huset også :)

Og skal love deg at det føles godt å ha kommet igang, dette har drøyet alt for lenge allerede.

Skrevet

Da var det den tida igjen, stikker på jobb:/ får se om jeg får bestilt noen deler samtidig :)

Ha en fortsatt fin sommer folkens :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var dagen kommet for hjemreise, håpe det har ankommet noen pakker med deler.

Hvor mye som blir utført er usikkert, med barn som har sommer ferie og skole oppstart for meg igjen. Men må få til noe :)

Skrevet

HJELP, trenger kompressor til nivåregulering til en e39touring!!!!

Skrevet

Kom i land fra nordsjøen på torsdag til et trist syn :/

dg52ltzp1grb6krith1j.jpg

Viste seg at hele reserve hjul brønnen var full av vann, og kompressoren til nivåreguleringen har tatt kveld. så om noen vet om en billig kompressor så er jeg meget interresert.

Fikk også noen pakker nå :)

s0o179a50zvpffpg6ew3.jpg

97fez2x3911luktft8od.jpg

Baksjermene er det 2 av. skal bytte begge sidene.

Venter fremdeles noe deler så får se om jeg kan få gjort noe fremover :)

Skrevet

Skiltplate måtte det bli ;) har forresten kjøpt bærearmer bak fra e34 også, hadde visst glemt å ta bildet av de :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...