///m-tech/// Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Hei alle sammen! Har nå vært medlem på bimmers.no i mange år, men har enda ikke lagt ut noe spesielt om prosjekter jeg har hatt. Tenkte derfor jeg skulle legge ut en liten tråd om e30'n jeg kjøpte i februar tider i år. Bilen henta jeg i sverige. Det satt en m30b35 motor i den når jeg kjøpte den, noe jeg tenkte kunne bli morsomt å prøve. beggynte med små ambisjoner og hadde et håp om å få kjørt litt denne sesongen, men nei går til med godt mot i vinter og satser på å bli ferdig til våren da med nytt bensinanlegg turbo og div andre småting. håper noen vil komme med innspill, negativt som positivt Forslag til forbedringer og tips forslag til forskjellig legger ut en del bilder jeg har tatt underveis. mvh. det ble jo noen bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Det her prosjektet digget jeg ! du gjør alt arbeid selv ? isåfall: CRED planen er å bruke denne på bane eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-tech/// Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Det her prosjektet digget jeg ! du gjør alt arbeid selv ? isåfall: CRED planen er å bruke denne på bane eller ? Gjør alt selv ja Dette blir ren banebil Satser på å få ut motor og få lakkert å shina bilen litt + prøve å få gjemma bort alle kabler i motorrom. Veldig usikker på hva fargevalget lander på enda men :/ Vi er tre gutter på jobben pluss 2 til som sal kjøre sammen. og alle har fått lakkert bilene oransje untatt meg.. Men synes diamantsvart metallic er en fin farge også da :/ vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Lett å se at du vet hva du holder på med. Det grenrøret ditt hadde jeg sansen for. Men bruker du ikke støtter/avstivere inni innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Åhh! Får ikke noe mindre lyst til og begynne på bimmern nå Ønska jeg var like kreativ som deg br arbeid, dette bli knall!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 dette liker vi, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-tech/// Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Lett å se at du vet hva du holder på med. Det grenrøret ditt hadde jeg sansen for. Men bruker du ikke støtter/avstivere inni innsuget? tenkte du på en fordelingsplate innvendig i plenumet ? takk for positive tilbakemeldinger folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Lett å se at du vet hva du holder på med. Det grenrøret ditt hadde jeg sansen for. Men bruker du ikke støtter/avstivere inni innsuget? tenkte du på en fordelingsplate innvendig i plenumet ? takk for positive tilbakemeldinger folkens Tenker egentlig på noe så enkelt som et emne som binder bunn og topp av plenum, slik at du ikke plutselig får et plenum som buler ut ved passering av 0,5 bar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 bra arbeid, har du mer info om motoren? liker sleeper utsende på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-tech/// Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Lett å se at du vet hva du holder på med. Det grenrøret ditt hadde jeg sansen for. Men bruker du ikke støtter/avstivere inni innsuget? tenkte du på en fordelingsplate innvendig i plenumet ? takk for positive tilbakemeldinger folkens Tenker egentlig på noe så enkelt som et emne som binder bunn og topp av plenum, slik at du ikke plutselig får et plenum som buler ut ved passering av 0,5 bar... Ok, nei lagde tilsvarende innsug til min gamle 325 og vi hadde ikke noe når vi laga innsuget til Es-Tuning her i Østfold, og den blir kjørt på litt over 2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ser ut som du vet hva du driver med ja! Gled deg til og teste ut wisefab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-tech/// Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 bra arbeid, har du mer info om motoren? liker sleeper utsende på bilen Motoren er enkelt å greit en m30b35 med orginal bunndel. Toppen er porta og bytta ventiler+ styringer fjærer osv. 700cc Siemens dyser Nuke fuel rail Aeromotive btr Hpo bensin pumper Precision 6266 Efi euro 96 sprut Skal prøve å bremse på org. Innmat på e85 og se hvor lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Fy for et bra prosjekt! Uutrolig bra arbeid du gjør! Av de andre bilene som er oransj er det en supra og en skyline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///m-tech/// Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Fy for et bra prosjekt! Uutrolig bra arbeid du gjør!Av de andre bilene som er oransj er det en supra og en skyline? Stemmer + en e30 og en rx7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Riktig veit godt hvem anders og hansa er. *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå