D.Toft Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 ink frakt og plate er greit. den saken er grei kommer tilbake i morgen ang bilder.
internetdude Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 Var ikke mye lik den gitt. Koblingene mine på bilen er 1 svart og 1 brun som er like. 1 svart av annen type 1 rund svart som ser ut som en antenne kobling, med 2 kontakter(sitter til høyre utenforbilde).
D.Toft Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 har du dsp da? derfor dem ikke er like? :/
internetdude Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 DSP=equalizer? Ikke hva jeg har funnet så langt, har kun de vanlige diskant og bass justeringene. Men hva pokker er den runde lille kontakten som er helt lik en vanlig antenne kontakt utvendig, med 2 stikkere inni? Jeg har også en slik liggende løst nede ved det som jeg tror er tv boksen, som ikke hører til noe sted.
D.Toft Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 den ene runde er hvertfall antenne inn til gps spilleren
evovrs Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Du har vanlige iso kontakter på din Og kabel til GPS antenne
internetdude Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Klart det er antenne, litt flaut det Hvorfor er det ISO på min og ikke på deres?
evovrs Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Er ikke sikker, sikkert bare bmw som fant det for godt å bruke det Min har slik som bmw bruker på spillerne sine , Den store svarte som presses inn med klips, men du får jo iso overgang til de, hvis du vil kan du komme innom så kan vi prøve den
internetdude Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Men jeg har jo 3 kontakter, 2 ISO og en lang tynn svart en som står på høykant ved siden av ISO kontaktene. Får vel ikke overgang fra 2 av dine over til alle 3 mine?
internetdude Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Leter fortsatt etter en navi spiller.
internetdude Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Fikk tak i en spiller men hjalp ikke. Er nok dårlig kontakt ett sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå