gallay Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Hei. Har skikket i denne tråden viewtopic.php?f=1&t=235341 men finner ingenting relatert e46. Hva av utstyr bør man ha for å skifte en slik sensor( satser på at det er samme oppsett/verktøy både framme og bak), da jeg skal gjøre det for første gang?! PS: Har lest at speedo slutter å virke om sensoren er defekt, samt DSC og ABS lampene begynner å lyse. Men jeg har fått opp kun de to lysene, og speedo virker som det skal. Takker for all hjelp.
gallay Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 Får jeg vite nøyaktig hva slags utstyr jeg trenger får jeg mulighet til å lage en kjapp DIY for de som i ettertid kommer til å trenge den.
Lars89 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Ligger en "DIY" her: http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=17759 Trenger en umbrako, en tang, en flat skrutrekker og masse flaks. Ikke akkurat sjelden at bolten og/eller sensoren knekker. Lykke til
OLEZZ Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Like motiverende hver gang bolten og sensoren knekker
gallay Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Ligger en "DIY" her:http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=17759 Trenger en umbrako, en tang, en flat skrutrekker og masse flaks. Ikke akkurat sjelden at bolten og/eller sensoren knekker. Lykke til Takk! Skikket litt på sensoren idag, mens jeg byttet til vinterdekk( ) Virket som den satt godt fast, men håper på at den ikke knekker seg
gallay Skrevet November 4, 2012 Forfatter Skrevet November 4, 2012 Folkens, hvordan setter man en garasjejekk. Ja, mulig det er et dumt spørsmål, men er litt redd å skadde bilen under. Det er altså snakk om vanlig biltema jekk, med løftebeskyttelse.
rekorden Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Hvis du ser under bilen så har E46 'innebygd' klosser å jekke på. Skader ingenting ved å jekke på disse.
gallay Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Hvis du ser under bilen så har E46 'innebygd' klosser å jekke på.Skader ingenting ved å jekke på disse. Er redd de går i stykker, de er jo av plast
rekorden Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Er redd de går i stykker, de er jo av plast Vel, de er jo bygget for at en skal jekke opp bilen på de, eller hva tror du de er der for?
gallay Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Er redd de går i stykker, de er jo av plast Vel, de er jo bygget for at en skal jekke opp bilen på de, eller hva tror du de er der for? dette skal prøves, veldig forsiktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå