Gå til innhold

Skifte venstre kanal m B-stolpe E39?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skulle skifte til vinterdekk idag da jekkfeste svikta på venstre side bak pga rust. Har vært noen bobler på kanalen som jeg har slipt ned og lakket et par ganger siden jeg kjøpte bilen så det måtte vel komme. Har søkt litt i forumet og ser at dette jo har vært diskutert endel før, noen velger å sveise inn stålstykker rundt jekkfestet og noen bytter hele kanalen. Tror muligens jeg velger det siste.

Så det jeg lurer på er; Del nr 3 her på bildet: delenr 41008205621

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new

Er dette alt en trenger og dekker både kanal og jekkfester bak og (Foran) eller er det noe mer stål på innsida ev denne delen?

Noen som har noen formening om ca hvor mange timer denne jobben vil ta på et verksted? Se bort fra all lakkering.

Mvh

Skrevet

jekkfester er ikke en del av ytre kanal.. forbered deg på MYE jobb, evnt ei STOR regning... Men er helt enig, beste er å bytte hele kanalen og lage jekkfestene skikkelig med en gang, ellers lager du bare ekstra jobb om kort tid..

Skrevet

Hei, takk for svar.

Var under og kikket og så som du sier at ytre kanal ikke har noen sammenheng med jekkfeste. Det var jo ihvertfall en god nyhet for ytre kanal ser helt fin ut bortsett fra noe overflarerust som jeg her slipt vekk og lakkert.

Den dårlige er jo selvsagt at du sier det er mye jobb med et jekkfeste :)

Jaja får ta en liten runde å høre hva folk skal ha for å fikse det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...