tromax Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Hei! Tenkte nå å kjøpe en større bmw og nyere. I den forbindelse har jeg tittet på e61 520dat 2009 mod msport og med maks 35000km på telleren og seff så og si alt utstyr som kan skaffes på bilen da, pris rundt 400-440. Spm er som følgende er det dumt å kjøpe gamle faceliften med masse utstyr og lav km eller er det bedre å satse på nye 2011 med 40-50 på telleren og ikke msport og alt av finesser til 470-490? Samme motor på begge og automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Godt spørsmål. En pen, sen og godt utstyrt modell ligger somregel høyere i pris på bruktmarkedet enn en tidlig og "spartansk" utstyrt neste modell om man ser på de fleste tidligere modeller (e46 vs. e36, e60 vs. e39 osv). Likevel trenger ikke dette å være fasiten, på 7-serie (spesielt e65 vs. e38) har jeg ikke fått inntrykk av at det er slik i samme grad. Motor vil også spille inn her, og det er nok nettopp der problemet vil være for din del. 520d er ikke akkurat sjelden, så det vil bli endel konkurranse der den dagen den skal selges. Det tar også gjerne endel år før det blir slik. Personlig hadde jeg nok valgt F11, selv om jeg er veldig glad i utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromax Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 akkurat der jeg sliter... men jeg tenker som så at det blir sikkert vanskelig å selge f11 senere pga lite utstyr i forhold til det som vil komme i løpet 1-2år.. så hvordan blir verditapet igjen da? Jeg vet at jeg vil tape uansett "dessverre" hehehe, men er f11 så mye bedre? Er kanskje litt old school men jeg synes forsatt e61 er jævelig kul! Ene bilen jeg tittet på i dag ble jeg ikke helt klok på.. den har 6.5" skjermen og nye cic bryterne "styringshjulet" dab og usb men er fortsatt ikke proff. regdato 31.09.2009. trodde ikke man kunne få dab og usb på 6.5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Man får alle funksjonene med den lille skjermen også. Ingen av de funksjonene krever noen form for navigasjon eller bedre skjerm. Alle biler fikk ny iDrive-kontroll fra og med 2009-modellene, men det var kun biler med navigasjon professional som fikk ny iDrive (dette skjedde gradvis mellom ca. 09/08 (innførelsen av 2009-modellene) og frem til ca. 03/09. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå