gnilb Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 okei Kjøp xenon kit fra vvme.com 350 per kit og latterlig enkelt å montere. Utrolig bra lys. 4300k ser ut som halogen Noen som har bestilt xenon herifra før? å som vet om ett sett som passer rett inn i orginale frontlykter på e36? har enda ikke skjønt helt de tallene på pærene? er 4300 hvitt eller gulelig? Har bestilt 8 kit herfra og det tar 10 min fra du åpner panseeret til du er ferdig passer rett inn på e30, e34 og audi 100 som jeg har montert det på. Skal passe alle modeller uten å endre noe på lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omsaeves92 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Er det dette som går rett inn? http://www.vvme.com/search-result?main_page=advanced_search_result&search_options=1&search_options=1&in_cat=140&option_7=93&option_1=-1&option_30=-1&option_31=-1&inc_subcat=0&search_in_description=0&sort=20a&option_7=93&option_1=1&option_30=-1&option_31=-1 vet ikke om jeg vil ha 35/55w eller 4300k/6000k ? noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Den mørkeblåe eksen. 55w 4300k i kjørelys fordi det ligner på halogen. evt 6000k i grøft og fjernlys Velg uten relay harness da du ikke trenger det siden du kobler det på det orginale ledningsnettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omsaeves92 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Den mørkeblåe eksen. 55w 4300k i kjørelys fordi det ligner på halogen. evt 6000k i grøft og fjernlys Velg uten relay harness da du ikke trenger det siden du kobler det på det orginale ledningsnettet Okei vet du hvilke pærer som står i fjern, nær og grøftlys? er det h1 i alle, eller er h1 bare fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Er nok H1 når nær og fjern er delt Grøft vet jeg ikke. E30 er det H3, E34 er det H1. Sikkert noen her som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Er h1 i grøftelysa.. sjekk hovedlampa di, kjipt å bestille feil! ville gått for 4300k overalt.. så kan du evt kjøpe et eller to 50w kit, så kan du prøve deg fram litt, 50w er heftig lys, men er egentlig ikke noe poeng å ha det i fjernlysa med mindre du bruker fjernlys lenge av gangen, blir seint varme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omsaeves92 Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Er h1 i grøftelysa.. sjekk hovedlampa di, kjipt å bestille feil! ville gått for 4300k overalt.. så kan du evt kjøpe et eller to 50w kit, så kan du prøve deg fram litt, 50w er heftig lys, men er egentlig ikke noe poeng å ha det i fjernlysa med mindre du bruker fjernlys lenge av gangen, blir seint varme.. Sjekka akkurat ute, å det var h1 i fjern-, og nærlys også.. begge på 50/55W.. orka ikke å ta ut grøftelysene, så vet ikke hvor mange watt de er på? Hvis jeg har to 50w kit til fjern-, og nærlys, så kan jeg kanskje kjøpe ett på 35w til grøft? har dere som har kjøpt disse noen tips for hvor/hvordan jeg kan feste "ballasten"? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Ebay. <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 vær så snill å ikke bruke mere enn 35w xenon i nærlys eller grøftelys... blender noe GJÆVLI! Jeg kjører med 55w halogen i nærlys og 100w xenon i langlys. kjører mest landeveiskjøring. derav behov for godt langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå