Gå til innhold

Sette inn LED eller xenon pærer i BMW E36 318i 92'

omsaeves92
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurer på å sette inn led eller xenon pærer i forskjellig lys på bilen, da det er ufattelig dårlig lys på den nå:) Noen som har gjort dette på denne bilen før?:)

noen gode sider å bestille fra? må jeg bytte sokkler ellernoe?:)

har lyst til å bytte i nær-, fjern-, park-, og grøftlys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha xenon i hovedlykter er lyktene nødt og ha automatisk høyde justering og lykte spylere for at det skal være lovlig.

Mitt tips blir da og sette inn xenon look pærer, de som har blått glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får minimalt bedre lys med dyre halogen-pærer.

otio4sznmj8qarkh85ww.jpg

Dette er 50w h7 3000k xenon, jeg bruker sjelden fjernlys ;) her er det også gul film på lykten, uten det så er ikke lyset så gult. Er veldig behagelig å kjøre med gult lys, enten det regner eller snør! Å kjøre med blåhvitt lys bare blender. Så hvis du skal skal ha xenon bør du gå for 3000k eller 4300k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha xenon i hovedlykter er lyktene nødt og ha automatisk høyde justering og lykte spylere for at det skal være lovlig.

Er det noe bedre lys av disse da?:) er ikke helt fan av det blålige lyset, liker det bedre hvitt.

Kjøp xenon kit fra vvme.com 350 per kit og latterlig enkelt å montere. Utrolig bra lys. 4300k ser ut som halogen :)

Er dette lovelig? Er det hvitt eller blålig lys av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke lovlig, men det er ikke lov å kjøre i 81 i 80 sone heller.. 4300k er den fargetemperaturen som er originalt på de fleste biler med xenon.

Sånne dyre halogen pærer er penger ut av vinduet, selv om det står 20%. 40% eller 60% mer lys, er bare tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe bedre lys av disse da?:) er ikke helt fan av det blålige lyset, liker det bedre hvitt.

Kjøp xenon kit fra vvme.com 350 per kit og latterlig enkelt å montere. Utrolig bra lys. 4300k ser ut som halogen :)

Er dette lovelig? Er det hvitt eller blålig lys av disse?

Er jo derfor glasset er blått fordi da blir lyset hvitt ;)

Slik som LED har gult glass, men lyser jo hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :)

Noen som har bestilt xenon herifra før? å som vet om ett sett som passer rett inn i orginale frontlykter på e36?

har enda ikke skjønt helt de tallene på pærene? er 4300 hvitt eller gulelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :)

Noen som har bestilt xenon herifra før? å som vet om ett sett som passer rett inn i orginale frontlykter på e36?

har enda ikke skjønt helt de tallene på pærene? er 4300 hvitt eller gulelig? :)

Passet vertfall rett inni på min gammle E36. ;)

Her:

h8kojw9jg6tr7lhi9r9d.gif

i84fnxpxmb0113wqfibg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...