Gå til innhold

BMW E39 523ia -> M5 *Ferdig 02.02.13* Bilder s. 4+5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Målet med denne bilen er å gjøre den litt unik - det finnes mange ombygde M5`er men jeg ønsker å sette litt personlig preg på bilen. Det vurderes å gi bilen et custom interiør - det blir basert på BMW sine originale interiør, men vil se ut som det er helt nytt. Spørs litt på hvor vi ender budsjettmessig.

Vurderer også litt modifikasjoner på interiørbelysningen. Dette er jo en litt hellig gral for BMW, og det skal ikke mye til før det bare ser jalla ut. Er bare å synge ut med meninger osv - tar gjerne imot tips!

[ Bilde ]

Riktignok fra en X5 dette bildet: Men gir uansett en følelse av hvordan fargene blir!

[ Bilde ]

Blå/hvit instrumentbelysning i BMW M5:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Eller kanskje rosa?:)

[ Bilde ]

hei hvordan får du Blå/hvit instrumentbelysning slik du har noen bilder av over ? dette hadde jo hvert helt konge i min etter som eg har hvit med blåe detaljer :D forresten dritt kult prosjekt stå på !!!

• Svar 137
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann

Som sagt så er det en pirkete jobb der du må demontere alt og bytte ut diodene til noen som har en annen farge. Er også viktig å finne riktig styrke på de slik at det ikke blir for mye lys - noe som kan se litt jalla ut. Han som har hovedansvaret for prosjektet har moddet mange biler med slike lys - det er mulig å montere ut alt selv og sende det til meg så kan vi modde det for deg, men er litt usikker på hva det vil koste. Skal se om han kan lage en DIY på det:)

Skrevet
Heisann

Som sagt så er det en pirkete jobb der du må demontere alt og bytte ut diodene til noen som har en annen farge. Er også viktig å finne riktig styrke på de slik at det ikke blir for mye lys - noe som kan se litt jalla ut. Han som har hovedansvaret for prosjektet har moddet mange biler med slike lys - det er mulig å montere ut alt selv og sende det til meg så kan vi modde det for deg, men er litt usikker på hva det vil koste. Skal se om han kan lage en DIY på det:)

pris på en slik jobb hadde vært jævlig kult ja :D kan dmontere allt selv ja :D

Skrevet

var jo en høy pris når det er ferdig demontert :o åpna et instrumentpanel idag og forstod ikke helt hvordans man kan bytte ut diodene :P

Skrevet

Vel, nå har ikke jeg forsøkt å selge dette produktet da. Skal som sagt finne ut hvilken pris vi klarer å få den ned til. Skal jo fraktes begge veier også. Men du kan legge ved så mye du vil, alt ifra vindusheisknapper til det som er på rattet osv.. Han sier det tar 9-12 timer å gjøre hele jobben på en standard innredning. Med navi er det litt mer jobb.

Skrevet

har ikke verkan navi eller mid :P men hadde gjort seg men kvitt i alt det andre da :) kan jo hende jeg klarer og gjøre jobben på knapper og slikt selv men i instrumentpanelet ble litt mer avansert en mitt kunnskapsnivå på printplater :D

Skrevet

Nå skal det jo si at oransje/rød belysning er den fargen som er minst distraherende og skader heller ikke nattesynet ifht. blått, grønnt osv.

Men faen så stilig med hvit knappe-belysning!!!

Skrevet

Helt klart fint med litt variasjon. BMW sine farger er veldig tidløse, men bidrar også til at interiøret ser noe umoderne ut etter min mening. Vi får se hvordan det bilr i M5`en :)

• 1 month later...
Skrevet

Nice prosjekt skal følge med her 8)

Skal begynne med ombygging av e39 selv, har henta en M5 men mangler norsk bil.

Ser at du strippa den helt, og lurer på om det er noen skulte ramme nummer på e39?

Lykke til videre :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...