Bjornhbjelland Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Gratulerer med helt flonkende NY E39 M5! GRØNN MISUNNER DEG! Fantastisk flott utført ned til siste detalje!
Parts24 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Takk for tilbakemeldingene! Det ble jo veldig bra dette! Nå er det bare å hente bilen om en ukes tid, så er det klart for nytt prosjekt. Er litt usikker på hva det neste blir:)
UFC Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Likte absolutt ikke arbeidet med bagasjen. Det var ironi regner jeg med?
RS-Heggem Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Likte absolutt ikke arbeidet med bagasjen. Det var ironi regner jeg med? Nei. Hvorfor skulle det være ironi? Typisk billig løsning som ser veldig enkel og lettvint ut. Burde byttet ut hele gulvet, og fått det 100%.
hermanoo90 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Strøken bil og strøkent arbeide!! Gratulerer
Parts24 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Kan hende det er ting som kan gjøres bedre, men billige løsninger er det iallefall svært lite av på dette bygget. Når du har bygd 50+ E39 så vet du sikkert hva som er best å gjøre. Har fått inntrykk av at mange tar snarveier på bagasjerommet og ikke lager til hjulbrønnen skikkelig, her er det iallefall en finish som er lik på en original M og som er holdbar. Men for all del.. smaken er som baken...
BMWE39turbo Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 må vere det tøffeste interiøret eg har sett på en E39, gratulere med gromt bygg! likte også fargen utvendig, med rette felger, senk og eksos, så trur eg dette lett blir en av de råeste M5-ene som ruller omkring i Norge
wicky124 Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Synes bagasjen ble bra! Enkel og stilrent med ett lite touch av M5 Ser heller ingen grunn til å jazze opp bagasjen med neonlys og skinntrekk etc når det sjeldent er noen som ser baki der...
mathiasgranberg Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Likte absolutt ikke arbeidet med bagasjen. Det var ironi regner jeg med? Nei. Hvorfor skulle det være ironi? Typisk billig løsning som ser veldig enkel og lettvint ut. Burde byttet ut hele gulvet, og fått det 100%. 1+ !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå