Kolstad Jr. Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Neon som har noen tips til hva jeg kan kjøpe? Ønsker ett sett med sjampo, farge og consealer! Det er til grått skinninteriør. Takk på forhånd
larserso Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 http://www.swissvax.no/produkter/skinn-laerpleie-produkter
Kolstad Jr. Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Takk for det, men Hvordan finner jeg ett sett som inkluderer grå fargen? Så ikke noen plass der at det var ment for en spesiell farge?
todleif Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Er vanligt å skjære av ein liten bit av skinnet under setet for å få nøyaktig farge. Ellers kan du ta kontakt med svissvax om dei har nøyktig farge til bilen din.
larserso Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Her http://www.swissvax.no/produkter/skinn- ... rge-150-ml Meget dyktige folk!
Kolstad Jr. Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Noen som vet hva det gråe skinnet heter? 1997 mod. E39.
Hollabaloo Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Noen som vet hva det gråe skinnet heter? 1997 mod. E39. Det er egentlig et irrelevant spørsmål, for du bør uansett sende inn en fargeprøve slik at du er 100% sikker på å få blandet riktig farge.
Kolstad Jr. Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Veeeel, nå har jeg ikke noen farge prøve for hånden, så det får bare bli. Sålenge de kan blande slik at det blir tilnærmet likt, er det greit nok for meg. Ingen som vet hva det heter da?
midlertidigkonto Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Veeeel, nå har jeg ikke noen farge prøve for hånden, så det får bare bli. Sålenge de kan blande slik at det blir tilnærmet likt, er det greit nok for meg. Ingen som vet hva det heter da? Sa du ikke at det var grått, om du ikke gidder klippe av en liten bit så får du be om grått...
Hollabaloo Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Veeeel, nå har jeg ikke noen farge prøve for hånden, så det får bare bli. Sålenge de kan blande slik at det blir tilnærmet likt, er det greit nok for meg. Ingen som vet hva det heter da? Det er da bare å ta med en saks ut til bilen og klippe av en skinnbit. Pleier å være plenty på undersiden av setet, og det holder med en 1cmX1cm stor bit. Fordelen med å spesialblande riktig farge er at du kan nøye deg med å farge opp kun de delene av setet som er slitt. Man vil ikke se fargeforskjell, og her snakker jeg av erfaring. Grått er ikke bare grått, det er veldig lite som skal til før man se stor fargeforskjell.
Kolstad Jr. Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Under setet? Hmm, skal ikke være vanskelig med dere, så får vel bare gjøre det da Han jeg snakket med fra SwissWax mente at jeg kunne bruke fargekoden, eller navnet på skinnet, og da kunne de se om de hadde det liggende i systemet sitt fra før av.
todleif Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Bilen er snart 16 år, so det er vel ein "liten" sjanse for at skinnet har fått litt annen farge enn da det var nytt. Har vel og ein "liten" mistanke om at skinnet ikkje akkurat er reint. (mørkere enn originalt pga alt drittet i skinnet)
Kolstad Jr. Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 har renset skinnet med skinnrens, men det ble ikke stort bedre. har mistet fargen enkelte plasser, for det meste i sømmene, som utsettes for stor slitasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå