KapteinHaddock Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hei. Usikker på om denne posten skal her, men lurer på om noen har bilde av sin E34 med 40/40 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Du kan jo f.eks søke på google da.. "BMW E34 40/40 lowering" Der kommer det jo opp et lass med bilder av E34 som er senket 40/40.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 40/40 e heilt feil.. Den blir jævli segen bak å høy framme. Med tanke på at buen framme er høgere en bak.. Hadde gåd for 70-35mm eller noe. Fk har 70-30 til 3500,- ca mer dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 her er min med 35mm bak å justerbart jom med kappa fjør framme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 her er min 525 med 60\40 senk som i min mening er helt perfekt.og er godkjent i vk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Slik var min E34 med 60/30 fra lowtec (Bilstein B8 dempere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Se der ja Kjempe, blir da å gå for 60/30-40 (Spørs hva som er greiest å få tak i) Takk til dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Kjøpte mine fra Schmiedmann.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 har bilder av touringen min da, men 50/35 bare fjærer fra supersport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 gå for coilovers, så får du stillt den høyden du mener er perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 stemmer colovers jeg og, har fk på min. perfekt stiv vil jeg si, og man kan justere slik man vil : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Har FK på min også. Som å kjøre med tømmerstokker istedet for dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 haha. synes ikke min er så gale jeg. alle som sitter på sier den er perfekt stiv. ikke ukomfortabel i heletatt. har highsport. men e38n derimot.. herreguuuud! det skal av til våren!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 har bilder av touringen min da, men 50/35 bare fjærer fra supersport [ Bilde ] What!? Har du senkekopper også? Har samme fjærene, men min er ikke i nærheten så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 har bilder av touringen min da, men 50/35 bare fjærer fra supersport [ Bilde ] What!? Har du senkekopper også? Har samme fjærene, men min er ikke i nærheten så lav har ikke noen senkekopper nei, har bare senkefjærer er lav nåkk ja for og si det sånn xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå