Yngve Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Ah, så det er good shit dette altså.. Eg tok de ut av den 323en eg hadde som var ombygget til m3.. Så hvor de eglentlig stammer fra har eg ingen aning om, men baksetet i samme mønster er vanlig 3 seter iallefall..
e30 tic Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Ah, så det er good shit dette altså.. Eg tok de ut av den 323en eg hadde som var ombygget til m3.. Så hvor de eglentlig stammer fra har eg ingen aning om, men baksetet i samme mønster er vanlig 3 seter iallefall.. Ja men det var fornuftig, konklusjonen er nok at det kan være fornuftig å bruke noen kroner på å få dem 100% mine hadde også samme mønster som vanlig benk bak.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Fått deg ny tråd og ja.. De setene er "bare" ekstrautstyr ja, men var veldig dyre derfor svært få biler som har de. Hadde en tilleggsutstyrsliste til e30 med priser en gang i tiden,mener de kosta 24000kr mer enn vanlige sportseter. Var iallefall stor forskjell fra de vanlige.
Yngve Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Fått deg ny tråd og ja.. De setene er "bare" ekstrautstyr ja, men var veldig dyre derfor svært få biler som har de. Hadde en tilleggsutstyrsliste til e30 med priser en gang i tiden,mener de kosta 24000kr mer enn vanlige sportseter. Var iallefall stor forskjell fra de vanlige. Ny tråd og nye muligheter ja! Du som har god erfaring med overladding av s50, må jo gjerne bare "lire" av deg alt du kan&veit Vortec, 283 /278 kammer- høyt på 10 tallet i c/r og vipec levert/og muligens mappet av DEG. , har du trua?
Pitstop Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Stolene heter Recaro sport i delekatalogen Hadde samme interiøret i min første E30 325i....kom fra en M3 og hadde 2+2 baksete Meget gode og skjeldene stoler Gromt prosjekt må jeg si...gleder meg til å se dette ferdig
Rulvan Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 kommer til å gå bra den her.. følger med her ja.
Kristov Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Har jo dette kittet du kunne brukt noen deler av: http://www.jawsmotorsport.se/jaws-e36-m ... orkit/89-0
Yngve Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Har jo dette kittet du kunne brukt noen deler av: http://www.jawsmotorsport.se/jaws-e36-m ... orkit/89-0 Ja, eg har sett litt på de der, lurer på å bestille veivreimhjulet derfra. Men nå fikk eg fatt i brukt presse og brakett fra ESS, har stått på en m50 : Har såvidt prøvemontert den i dag, og den sklei jo fint på s50 og, og det ser ut for å gå fint å montere uten å kutte i kaross osv Dette er pressa : http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=7
JulianS Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Sjalu.. Bare hadde noe e30 m3 understellsdeler på hylla
Yngve Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Sjalu.. Bare hadde noe e30 m3 understellsdeler på hylla Hehe, eg var kansje litt bråkjekk i formuleringen der- Retteresagt så har eg vel spart opp litt deler over laaaang tid
JulianS Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Ingen fare Angrer som en hund på at jeg solgte e30'n min med m3 understell.. er jo snart verdt vekta si i gull! Hva skal du bruke denne bilen til?
Yngve Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Ingen fare Angrer som en hund på at jeg solgte e30'n min med m3 understell.. er jo snart verdt vekta si i gull! Hva skal du bruke denne bilen til? Ja det er voldsomme priser.. Det var en morsom bruksbil/vinterbil som var planen, og som er brukendes til litt ispigg kjøring. Skal ha den helt orginal utvendig, foruten limt frontrute (m3) og m-teck 1 bakvinge. Men det var planen i utgangspungtet, så vi får se- Eg har en "litt vel" optimistic søknad inne hos tilsynet, så eg aventer svar derfra før eg muligens tar litt mere av med modifiserte planer
JulianS Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Tøft skulle nesten brukt s14 motoren da jo, ingenting som slår e30 med s14 på vinterføre hadde det i e30'n min, konge vinterbil! Originale m3 fjærer, sperre som virker og greie dekk kombinert med (riktignok original) s14 motor fungerte meget bra
Yngve Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 Hartge hjul hadde jo vert på sin plass, siden den skal godkjennes etter H-35 spesifikasjoner.. Synd disse ikke går på uten grisevalsing og dekkstrekk :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå