Gå til innhold

Pressemobilen, (E30"m3"..Ombygget, godkjent og sesong 1 unnagjort.)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trur faktisk de alu armene er rimeligst på mekonomen av alle plasser den gang jeg handlet

Okay , husker du ka du betalte? Eg er foresten i ølen på jobb igjen (Hercules) Det er ikke mulig å få noen til å klippe og knekt noen lange alu profiler her på v-con- sugen på å lage alu preface fangere ;)

Skrevet

Eg endte opp med å kjøpe noen nye men privat. Men du kan bare logge inn å se, du får jo en del rabatt og på de prisene.

Er litt lite tynnplate det går i, men er det noen ifra maritim montering ombord? Er kun de som har tynnplate knekker

Skrevet
Eg endte opp med å kjøpe noen nye men privat. Men du kan bare logge inn å se, du får jo en del rabatt og på de prisene.

Er litt lite tynnplate det går i, men er det noen ifra maritim montering ombord? Er kun de som har tynnplate knekker

Ah, ja!Ska prøve det! Da er vel lite tynnplater ja, tenkte berre eg skulle høyra- har litt dårlig samvittighet nå som eg er på jobb og da ikkje er framdrift i garagen ser du :) Fixa da når eg komme heim!

Skrevet
Trur faktisk de alu armene er rimeligst på mekonomen av alle plasser den gang jeg handlet

Okay , husker du ka du betalte? Eg er foresten i ølen på jobb igjen (Hercules) Det er ikke mulig å få noen til å klippe og knekt noen lange alu profiler her på v-con- sugen på å lage alu preface fangere ;)

Du får vinke bort til oss som er på den lille gule!

Skrevet

Du får vinke bort til oss som er på den lille gule!

Kjerringa mi er også på den lille gule (promotor), i forpleiningen..

Skrevet
Var faktisk bort der på omvisning for noen dager siden, (en kompis er hydr der) såg flott ut den :)

Begynner å kommer seg her nå ja, skal jo snart gå fra kai med den. Eg holder kun på med elektro arbeid(WPA) ombord på den.

Skrevet
Hvordan ser det ut på den store røde da? Skal ombord der etterhvert :D

Det blir bra her og :) Skal du være fast her? Du får bare komme innom subsea sjappa å prate sjit då ;)

Skrevet

Det blir bra her og :) Skal du være fast her? Du får bare komme innom subsea sjappa å prate sjit då ;)

Det er godt å høre, ja skal gå fast der for Oceaneering, skal du gå fast ombord og eller?

Ja eg er fast her- snakkes då :)

Skrevet

Denne hadde sneket seg under radaren gitt...

Prøvde å ringe deg dagen etter Yngve, men kom ikke gjennom.

Gi meg en lyd når du en i land igjen, som sagt hadde ikke jeg noe stress med tollvesenet og motornummeret mitt, bare en kjapp mail så var det i boks, selv uten kvittering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...