Gå til innhold

bmw e46 defekt vidusheisvaier

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann:) er ny på forumet så vet ikke helt hvordan dette funker men har en bmw e46 som det er en ødelagt vidusvaier på noen som vet hvordan man tar den ut ? har åpnet å tatt ut vindusheis motoren men blir ikke noe klokere på det men har bynnt å lurt på om jeg må ta ut hele vidusheisen noen som vet? :)pr6hfmqof5iv0nb9y3ti.jpg

Skrevet

Du må få senket/hevet vinduet slik at du kommer til boltene som fester vinduet til heisen. Så tar du ut vinduet. Så kan du skru ut de 4 (?) mutrene som holder hele heissystemet. 2 skinner med wire mellom. Egentlig en grei operasjon.

DSC_1433.jpg

DSC_1447.jpg

Skrevet

Bare husk å få med deg ny fuktsperre. Fjerner du denne eller ikke får det 110% tett vil du i løpet av vinteren har rullende badebasseng.

Edit: Eller bare google litt ;)

Skrevet

jah da har jeg fått ut heisa :) men møtte ett nytt problem med det samme.. meninga var jo å få bytta vaier men når jeg fikk ut heisa så jeg at det ikke kom til å bli enkelt hvordan jeg skal få til å ta ut vaieren uten å ødelegge dekslene til trommelen vet jeg ikke men har en kompis som har gjort det meste på bmw så satser på hjelp fra han om ikke så får gsbildeler gjøre det :)

Skrevet

Du får vel ikke kun byttet wiren. Du må bytte ut hele skiten. Slik du ser som ligger på gulvet på første bildet jeg posta.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...