KKise Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Har problemer med at så fort gradestokken vurderer å gå under 0 grader så fryser døra. Jeg får lukket den opp med et noe motvillig håndtak, men da er det ikke snakk om å få den igjen! Da må jeg vente til bilen er god og varm før den låser på vanlig måte. Er det noen måte å smøre opp eller bli kvitt dette problemet på? Har prøvd låsolje i nøkkelhullet og wd40 på selve låsehuset og alt en kommer til fra utsiden. Ganske slitsomt hver morgen. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
killarinc Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Dette er et kjent problem.. Bruk skikkelig fett på låsesylinder og ikke wd40 osv da dette blir for tynt og lar det fryse eller bli tregt.
Otis Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Ikke låsesylinder, men på låsekassen. Dyppe hele låsekassen i feks motorolje eller girolje fungerer veldig fint!
KKise Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Da må jeg ut med hele låsemekanismen da? Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Otis Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Ja, du tar den av døra og dypper den godt i olje. Henges til tørk etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå