Gå til innhold

Helland`s 82`635 CSI, Hva er dette da?? s19


helland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ludvig og solan på nye eventyr!!!

toy_bundle.jpg

hohoho :)

jeg å ludvig spaserte en tur borti vognskjulet for å prøve hartgehjula

10x17" foran, tar litt i fjærbeinet, tenkte å prøve med 15-20mm spacer..

IMG_0715.jpg

IMG_0716.jpg

tror dere at det går ??

dekkdimensjon er jeg usikker på.. står på 245/40, det er for mye...

IMG_0717.jpg

bak...

10x17" tenkte å bytte ytteringer så jeg får 11x17, ser ikke at dette skal bli noe problem her...

Spm er om jeg har 3,5" ytteringer fra før ?? hvordan skal disse måles ??

IMG_0719.jpg

IMG_0718.jpg

Hva tror folket ??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitt av basillen alle mann! ;) Jeg bestilte et slikt sett for polering av alu fra gasolin i dag, pluss felgvoks og diverse småting, så blir vel polering av et par sett med Hartge snart tenker jeg! :) Stig sine tror jeg klarer seg med høyglans, mens jeg skal ta en runde med sandpapir først. :P

Skikkelig kosejobb det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felg-fetish på Øra for tiden eller?? Noe som går??

Var morsomt å stikke innom dere! Du har jo, som jeg har sagt før, nok å henge pølsefingrene i fremover, både på 5`er å 6`er og alt som hører til ;)

hehehe, er nok litt bitt av basillen :) og er redd for at en del av økonomien min fortsatt kommer til å gå til hjul :)

Bitt av basillen alle mann! ;) Jeg bestilte et slikt sett for polering av alu fra gasolin i dag, pluss felgvoks og diverse småting, så blir vel polering av et par sett med Hartge snart tenker jeg! :) Stig sine tror jeg klarer seg med høyglans, mens jeg skal ta en runde med sandpapir først. :P

Skikkelig kosejobb det. ;)

Spørs om du får ett oppdrag fra meg også ja ;) Gleder meg litt til jeg er ferdig med dette nattskiftet, endelig helg! skal prøve å få til noe i løpet av helga også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvor brede felger du klarer å presse på bilen her. Jeg har jo en drøm om E24 selv, med noen fete og brede felger. Men jeg ser jo for meg at du er villig til mer dekkstrekk enn det jeg vil ha, så det blir spennende å se hva du havner opp med tilslutt.

Hvis du gidder, ta gjerne å spesifiser ET og mm-spacer mens du holder på. For "10x17 foran" er jo egentlig relativt på en måte, siden vi ikke vet ET (Jeg regner med de felgene har ET mellom 12 og 20 en plass)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. måling av ytterring Stig, dette er en 2,5" ring:

Den ofte gjentatte feilen er å tro at dette er en 3" ring :wink:

Og dette er jeg helt enig i, takk for bildet... Jeg mener på jeg har sett dette bildet før, men jeg husket bare ikke hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...