HagenJR Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 noen som har demontert vindusheiser på e24 før? tikker i el-motor når jeg prøver å kjøre rutene, men ingen av de går opp eller ned.. åasser motorene fra e28? Plukk de ut du, så kan jeg ta en service på de!
helland Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 har demontert begge vindusheiser foran, og begge er defekte.. fant en på ebay, til høyre foran.. MEN, når den ankom så var det til høyre bak.. Så nå venter jeg på at den riktige kommer.. Trenger fortsatt en på venstre side... må få dette til å virke, og få montert sammen interiør, så jeg kan vise den på BT snart !
635csi Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Mulig jeg trenger høyre bak. Mener å huske at den ikke fungerte hos meg sist jeg sjekket. Ikke kvitt deg med den ennå da
Pedi Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 har demontert begge vindusheiser foran, og begge er defekte.. fant en på ebay, til høyre foran.. MEN, når den ankom så var det til høyre bak.. Så nå venter jeg på at den riktige kommer.. Trenger fortsatt en på venstre side... må få dette til å virke, og få montert sammen interiør, så jeg kan vise den på BT snart ! Ta en prat med "Margarus", jeg lurer på om ikke han har en førerdør liggende fra en 635i jeg hadde... Mener på den hadde all innmat på plass.
helland Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Mulig jeg trenger høyre bak. Mener å huske at den ikke fungerte hos meg sist jeg sjekket. Ikke kvitt deg med den ennå da den er grei har demontert begge vindusheiser foran, og begge er defekte.. fant en på ebay, til høyre foran.. MEN, når den ankom så var det til høyre bak.. Så nå venter jeg på at den riktige kommer.. Trenger fortsatt en på venstre side... må få dette til å virke, og få montert sammen interiør, så jeg kan vise den på BT snart ! Ta en prat med "Margarus", jeg lurer på om ikke han har en førerdør liggende fra en 635i jeg hadde... Mener på den hadde all innmat på plass. skal sende en Pm jeg
Margarus Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Beklager , den vindusheisen står i min egen dør då den gammle var ødelagt. Men jeg fikk liv i alle mine 4 motorer inkl luke motor som er nesten helt lik ved og demontere og smøre opp, di satt fast
helland Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 er helt ødelagt inne i motorene, eiret så mye at de er gått i oppløsning...
Margarus Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Hendér di dukker opp på ebay og. Jeg tror også selve motor delen er lik på di aller fleste pre 80 modeller vertfall. Ikke bare e24
helland Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 fikk vindusheismotor til passasjersia i posten i dag ) montert i vindusheis tadaaaa!! håper ikke det blir så lenge til jeg får skilt... demontering av frontfanger... av med front! klar for montering av Mtech!! Skulle hatt meg en bra frontfanger, er det noen som har noe slikt liggende ???? Vært litt opptatt med å få sammen Motorsykkeln til sommern, men skal få gjort mer på E24n fremover nå! peace out !
helland Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Var hos HagenJr og henta vindusheis til førerdøra i dag... MEN.. den ble stående opp/ned i forhold til den gamle, så det gikk dessverre ikke.. Skal prøve en annen i morgen tenker jeg ! Har natthelg på jobb, men håper å få gjort litt utpå dagen ! God helg folkens!
helland Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Er det noen som kan svare meg på hva bt sjekker på nyregistrering ? og hvordan går jeg frem for å få skilt på denne ? Er det bare å bestille time for registrering? Mye koster det å få skilt på denne ? Betale inn vrakpant også? håper noen kan svare meg på dette ! Mvh Stig
helland Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Da har det skjedd ting her... Fikk begynt med ruteheis på førerside, takket være HagenJr ! Ikke verst når det er slikt vær På med M-Tech front Ut på luftetur Godt å holde på ut ! Begynt å montere innvendig ! Vurderer å få lagd nye dørtrekk, hvis noen ikke har lignende ??? baksetet Bytter ut blå med sort ! håper å få gjort mer i morgen ! er det mulig å få skaffa taklukepakning?? er det samme som e28 ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå