helland Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 fikk forresten pakke i posten i dag hva er dette ??? Ferdigkobla sprut ! DTA s80 pro, electromotive coilpack, siemens deka 788cc PLUG AND PLAY M30 !!! Mapsensor kamsensor TPS og lufttemp kontakter til hjernen
helland Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 hmm, er litt usikker på hva som er det neste prioritet.. holder på å får tak i deler som mangler for godkjenning
sondreh Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 blir bra dette bare å få sendt mitt å i nermeste fremtid
Pedi Skrevet November 13, 2012 Skrevet November 13, 2012 hmm, er litt usikker på hva som er det neste prioritet.. holder på å får tak i deler som mangler for godkjenning Samme tanke gjorde jeg meg også, no offence, men hadde vel vært greit å få bilen opp å gå før "trimmings" ??
helland Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 hmm, er litt usikker på hva som er det neste prioritet.. holder på å får tak i deler som mangler for godkjenning Samme tanke gjorde jeg meg også, no offence, men hadde vel vært greit å få bilen opp å gå før "trimmings" ?? Det har du helt rett i Ivar Men du husker vel den grønne jeg skulle bygge 3,5turbo av ? der ble ledningsnettet sendt til kobling, og jeg fikk det akkurat tilbake så siden jeg ikke har noen tråd med den motoren i så kom det ett bilde hit
helland Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Har kommet inn enda en del deler nå, men har vært opptatt med handling av deler til e28`n, så kommer nok en update i begge trådene så fort jeg får tid Satser på å få til en tur i verkstedet i ettermiddag
helland Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Hehehe... mye morro der skjønner jeg Her kommer det en liten update, har kommet inn en del i det siste Pakke fra GS : Nye håndbrekkwire er også på tur Håper på montering i morgen M-Tech front M-Tech vinge I dag kom det også en pakke ... ) Fikk også tak i nytt manometer til bensintrykksregulatoren slik hengern nå
helland Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Oppdatering fra gårsdagen, og dagens økt Begynte med å ta ned "eksosanlegget" hvis jeg kan kalle det det Håndbrekket er fjerna inni bilen, wirene også, men sto selfølgelig igjen denne her... Vips! Wirene montert ! Av med hjula Men så........ Her var det jo ingenting inni... Da låner vi litt Montering... Slipte av litt av belegga, for å slippe slitekant tadaaa Litt stillere eksos Runde muttre ! Under bilen Montert Rusta i bakkant av kanalene Prøvemontering av artec hjula, 8,5 og 10 x 17 Fjerna CSI vingen.. Prøvemontert m-techvinge ) Alt for i kveld
Pedi Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Liker å se at du sliper av håndbremsskoene, det er en liten detalj som mange glemmer/ikke bryr seg om. Bra update, keep the pics flowing!
bmwtussan Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Se der ja, ble myye bedre. Er bare og få på M fronten nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå