Gå til innhold

Helland`s 82`635 CSI, Hva er dette da?? s19


helland
 Share

Anbefalte innlegg

Har lagt ut dette bildet i flere tråder tidligere der det har vært spørsmål om måling av bredde på ytterringer. Bildet har jeg hentet her Pedi:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3773369

:stupid::idea::idea:

Stemmer.... Jeg husker det nå, både at det var du som har presentert bilde - og siden det kom fra... Begynner å bli gammel jeg nå vettu, Alzheimer-light....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er spent på hvor brede felger du klarer å presse på bilen her. Jeg har jo en drøm om E24 selv, med noen fete og brede felger. Men jeg ser jo for meg at du er villig til mer dekkstrekk enn det jeg vil ha, så det blir spennende å se hva du havner opp med tilslutt.

Hvis du gidder, ta gjerne å spesifiser ET og mm-spacer mens du holder på. For "10x17 foran" er jo egentlig relativt på en måte, siden vi ikke vet ET (Jeg regner med de felgene har ET mellom 12 og 20 en plass)....

Husker ikke helt, men er nok som du skriver mellom 12 og 20, så på det i går, men jeg glemmer jo alt med en gang !

ser ut til at det går med 10" foran og 11" bak, men i værste fall må jeg kjøpe mindre tønner foran.. :)

Liker litt dekkstrekk, men ikke for mye, bilen blir jo heller ikke behagelig å kjøre med for lite dekk..

Ang. måling av ytterring Stig, dette er en 2,5" ring:

[ Bilde ]

Den ofte gjentatte feilen er å tro at dette er en 3" ring :wink:

Takker for bildet! Spørs om jeg må kjøre meg en tur til verkstedet i ettermiddag, og vrenge av dekka :)

bra bredde på hjulbuene forran på disse bilene, med 20mm spacere og mer dekkstrekk så blir denne bilden dødsgrom

Er ganske gromme hjulhus ja :) så nesten teit ut med 10x17 bak, fyller ikke buene i det heletatt.. :) Vi får se om jeg rekker å sjekke noe i løpet av kvelden ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, og atter JA!!

Jeg vet at jeg ikke kan å prioritere :shock:

Men nå skal dere høre...... Det har seg slik, at jeg måtte jo få tak i slike igjen, siden det forrige settet endte opp til sondreh.

Når jeg da tok kontakt med GS, så fikk jeg beskjed om at disse var utsolgt, og det var usikkert OM/evt NÅR de fikk tak i igjen!

Faaan tenkte jeg, og fortsatte og mase...

Etter å ha prata med ealoken her på bimmers, så viste det seg at det var 2sett liggende alikevel ! :mrgreen:

Ga beskjed om at det var bare å sende begge setta til Tr.Heim, så henter jeg de der !

GS BILDELER :applause::applause::applause::applause::applause:

Hva skjuler det seg her da ?

IMG_0723.jpg

IMG_0724.jpg

Tadaaaa....

IMG_0725.jpg

IMG_0726.jpg

Pakka ikke ut mer, siden kjærringa akkurat hadde støvsugd :lol:

Sååååå... kanskje dere forstår hvorfor jeg MÅTTE prioritere dette nå ;)

God Helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er sikkert umoderne før du får dem på bilen:-P

Hør på han nå !! :-P

Disse skal på så fort bilen har vært på biltilsynet ;)

Hehe.. ok.. når skal du på bt da?

Har ikke turt og bestilt time enda, må få flytta over Bilstein/H&R kitet først, og få shinet litt her og der :) Dempere og fjærer er under demontering nå forresten :)

Hadde egentlig ett håp om å få det til i løpet av desember, men må nok ty til Januar :) Må jo ha en 4hjulskontroll også :)

Håndbrekket er jo i orden nå, og eksosanlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å lakkere festene som går ned til diffen og fyll hullene opp til staget med tec7 så det blir tett...

Så ser det ikke riktig så hjemmemek ut:)

har tenkt litt på det ja, men er det mye jobb å ta det bort, og montere det senere ?

må uansett demontere en del der, å pusse ned og ha på noe der det har vært skjært i karossen, var bart metall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å lakkere festene som går ned til diffen og fyll hullene opp til staget med tec7 så det blir tett...

Så ser det ikke riktig så hjemmemek ut:)

har tenkt litt på det ja, men er det mye jobb å ta det bort, og montere det senere ?

må uansett demontere en del der, å pusse ned og ha på noe der det har vært skjært i karossen, var bart metall :)

Du får ikke på det orginale siden 635lokket ikke passer på m535 diffen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å lakkere festene som går ned til diffen og fyll hullene opp til staget med tec7 så det blir tett...

Så ser det ikke riktig så hjemmemek ut:)

har tenkt litt på det ja, men er det mye jobb å ta det bort, og montere det senere ?

må uansett demontere en del der, å pusse ned og ha på noe der det har vært skjært i karossen, var bart metall :)

Du får ikke på det orginale siden 635lokket ikke passer på m535 diffen..

Ahaa.. spørs om jeg må låne meg diff da, er litt skepp på å kjøre inn med dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, og atter JA!!

Jeg vet at jeg ikke kan å prioritere :shock:

Men nå skal dere høre...... Det har seg slik, at jeg måtte jo få tak i slike igjen, siden det forrige settet endte opp til sondreh.

Når jeg da tok kontakt med GS, så fikk jeg beskjed om at disse var utsolgt, og det var usikkert OM/evt NÅR de fikk tak i igjen!

Faaan tenkte jeg, og fortsatte og mase...

Etter å ha prata med ealoken her på bimmers, så viste det seg at det var 2sett liggende alikevel ! :mrgreen:

Ga beskjed om at det var bare å sende begge setta til Tr.Heim, så henter jeg de der !

GS BILDELER :applause::applause::applause::applause::applause:

Hva skjuler det seg her da ?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Tadaaaa....

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Pakka ikke ut mer, siden kjærringa akkurat hadde støvsugd :lol:

Sååååå... kanskje dere forstår hvorfor jeg MÅTTE prioritere dette nå ;)

God Helg!!

He he skjønner deg meget godt. :D

Skulle ha hatt meg et slikt sett jeg også. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...