Gå til innhold

Helland`s 82`635 CSI, Hva er dette da?? s19


helland
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns det blir litt i bredeste laget.. ;)

Men nå er jo jeg av den typen som ikke liker dekkstrekk og utstikkende felger da..

Fyll heller ut hjulhusene med det du får plass til uten så mye dekkstrekk! :)

Jeg er veldig glad i hartge felgene og har i flere år hatt lyst på slike selv, men syns 10" er maks på E24.

Bigger isn't always better..

[ Bilde ]

Sånn syns jeg mange av E30'ene her inne ser ut, og det ser ikke bra ut! ;)

Er nok ganske enig med dere her ja karer :) Vi får se når jeg evt får prøvd på kantene til Rogern, da finner vi ut hvordan det blir :)

Ikke fått gjort en dritt med bilen i helga, og har EM skift på jobb neste uke, så tviler på at det blir så mye før etter neste helg :)

Men men vi får se, plutselig blir det litt tid til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk forresten en pakke i posten i går, fra bmwtussan :) lysbryter og varmeapparatregulering ;)

Kjempetrivelig kar, og delene så nesten nye ut :) Håper at instrumentlysa mine kommer tilbake med ny lysbryter, og at varmeapparatvifta ikke bare funker på maks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siste.

shtr2hat9c57hmx8g3kl.jpg

Står lagret nå i på vente av nye eventyr.

:wink:

Selvfølgelig har jeg det orginale decosettet som hører til. Men har et par 3-4 e21 323 + et par e12 og en e28 m535 som skulle vært ferdig først, den får foresten en alpina b9 motor som kommer fra han som hadde e24 + svare kommunen på hvorfor jeg har så mange biler her. :evil:

Et dårlig bilde av leppa bak, men var kun de tidlige e24 som hadde leppe som gikk så langt ned at bmw emblemet sitter på selve lepa(gummin). tilsvarende e12 m535

vg43xlb27vcr5skv7iur.jpg

lz0fgl1oc6fhqu01s536.jpg

Bilen ble kjøpt ny av en svenske som holdt til i tyskland. Tok med seg bilen til sverige i 1982 og hadde den registrert i 2-3 måneder i året fram til ca 2009 da den ble solgt men nesten ikke brukt. Har alt av kviteringer på hva som er gjort siden ny. b.l.a. ful renovering/bytte av top i 1988 til den nette sum av 5300,- sek.

Du får si i fra om det ble litt mye lån av tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk forresten en pakke i posten i går, fra bmwtussan :) lysbryter og varmeapparatregulering ;)

Kjempetrivelig kar, og delene så nesten nye ut :) Håper at instrumentlysa mine kommer tilbake med ny lysbryter, og at varmeapparatvifta ikke bare funker på maks! :)

Ja du får prøve om det blir bra med nye deler. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare de jeg hadde fra salgs annonses. Og nå står den "pakka" ned for vintern. Hadde tenk til og bruke den til sommeren, som et rullende objekt. Er bare litt småteri. Sandblåse noen begynende rust flekker. Mulig et jekk feste foran trenger litt sveising. Men det baller sikkert på seg mer når jeg er i gang"kjenner jeg meg selv rett".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fin skyss etterkvart det her gut! :D Prøvde 12" felger på min for en stund sia, å vil si det vart i drøyeste laget! De låg samtidig max inntil bærebrua.. [ Bilde ]

Sorry for off topic.. men ser de felgene der er breda.. hvet du hvor en får gjort det?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Jobben var gjort hos et svensk firma.. Ser veldig bra ut! Kan finne ut firmanavnet viss du er int :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...