erxzn Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 heisann! kjøpte meg en 530 for noen mnd siden, og nå begynner det å bli rimelig kjølig her i sør ^^ og jeg har fått med en kontroll der det er 2 knapper, en merket med "I" og en annen merket med "O". Når jeg holder inne i 2 sek elr no på "I" så lyser det grønt på kontrollen, men webastoen starter aldri ? elr er det noe jeg gjør feil? må den restartes elr noe? har hatt diagnose på hele bilen og de fant ikke ut noe galt med webasto elr no. jeg har bare vanlig kjørecomputer, ikke navi. altså det displayet i som er under speedometeret. noen som har peiling på dette her ? Mvh Daniel Andersen
Alpejohn Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 heisann!kjøpte meg en 530 for noen mnd siden, og nå begynner det å bli rimelig kjølig her i sør ^^ og jeg har fått med en kontroll der det er 2 knapper, en merket med "I" og en annen merket med "O". Når jeg holder inne i 2 sek elr no på "I" så lyser det grønt på kontrollen, men webastoen starter aldri ? elr er det noe jeg gjør feil? må den restartes elr noe? har hatt diagnose på hele bilen og de fant ikke ut noe galt med webasto elr no. jeg har bare vanlig kjørecomputer, ikke navi. altså det displayet i som er under speedometeret. noen som har peiling på dette her ? Mvh Daniel Andersen Om den ikke starter eller er liv i i det hele kan det være den har låst seg. Da må du nappe ut sikringen en liten stund. På min touring er den sikringen bak over batteriet, nummer 2 mener jeg. Jeg måtte starte bilen før jeg tok ut sikringa for ellers funka det ikke. Da resetter du eventuelle feilkoder og den vil prøve og starte igjen om den har strøm osv. Den låses om den fårnfeilstart 3 ganger eller om du har lite diesel på tanken. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
erxzn Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 ok? men det er ikke no spesielt jeg må gjøre på kontrollen ? det er bare enkelt og greit bare trykke 1 gang på "på" knappen ? så skal den starte og det skal komme eksos ut under førerdøra? ( har sett at det er en mini eksos der )
Alpejohn Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 ok? men det er ikke no spesielt jeg må gjøre på kontrollen ? det er bare enkelt og greit bare trykke 1 gang på "på" knappen ? så skal den starte og det skal komme eksos ut under førerdøra? ( har sett at det er en mini eksos der ) Jo når den virker slik den skal så. Men om den har låst seg pga for lite diesel på tanken, for mange misslykkede start osv. Da må den resettes for og få den til og prøve og starte igjen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå