TRF Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Har du sjekka hvilken ladespenning du har 4 sek etter du har starta da?
Skands1 Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Ja partikellfilter er ikke noe for nordmenn som loffer avgårde i 50 kmt og småkjøre, dette tetter filteret og ødlegger turbo. bare å fjerne det og programere det vekk i styrenheten. I Norge hvor bilene ofte ikke blir skikkelig varme, så er det nok mange dieselbiler som får store problemer med partikkelfilter ja... For min del så fjernet jeg fysisk partikkelfilteret en liten periode før jeg fikk montert nytt, men det er IKKE å anbefale! Bilen røykte noe helt sinnsykt og bakluka og bakfangeren ble etter kort tid full av eksos
TRF Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Det er en god løsning å fjerne partikkelfilter, men man må programmere også. Vi har gjort dette lenge, og resultatet er svært bra.
ogis Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Har du sjekka hvilken ladespenning du har 4 sek etter du har starta da? målte battariet først til rundt 10.7v rett etter oppstart var den rundt 12,3 men stigende så kansje den begynte å fylle battariet med strøm? må vel inn og kode hos bmw vist du setter i nytt batteri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå