Eccles Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Heisann. Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, men hvor fyller jeg på/sjekker nivået på servoolje? Klarer pokker ikke finne det..
MaWeRiCk Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Litt usikker på motoren din, men jeg mener beholoderen til servo olja er forran viftereima som vist på bildet.
Eccles Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Litt usikker på motoren din, men jeg mener beholoderen til servo olja er forran viftereima som vist på bildet.[ Bilde ] Det glemte jeg å skrive Det er - 95 318 TDS
MaWeRiCk Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Ja så på profilen din at du har 318TDS Det går 2 tykke servoslanger til beholderen på bildet, den ene går ned til styresnekka og den andre går til servopumpa, du finner den nok når du kikker ned forran viftereima, peilepinne i lokket som vist på bildet.
Eccles Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Ja så på profilen din at du har 318TDS Det går 2 tykke servoslanger til beholderen på bildet, den ene går ned til styresnekka og den andre går til servopumpa, du finner den nok når du kikker ned forran viftereima, peilepinne i lokket som vist på bildet. Knall! da skal jeg sjekke ut det etterpå. Takk for hjelpen
Durochris Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hvis man har for lite olje, blir styringa litt hardere og tyngre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå