KingB Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Whoop whoop - Ny banebil for kommende sesonger er handlet inn!!! Denne gangen hentet vi en 2001 M5 fra Tyskland. Dette kommer til å bli en ren banebil uten skilter! Planen er å lage en "comfortdrifter". Estetikken vil bli ivaretatt i kjent "Bristolgarasjen stil". Samtidig vil effekt og kjørbarhet stå høyt i fokus! Bilen er meget godt utstyrt! Fullelektrisk skinninteriør som er meget pent! Baksetet ser nesten ubrukt ut! Stor navi. 10 x airbagger, org hengerfeste med org avtagbar luke i diffusor, ++ Bilen har selvfølgelig ikke takluke!! Ikke lett å finne en original M5 uten dette! Mye av dette utstyret skal selges. Ta kontakt på PM ved interresse! Planen for bilen i grove trekk: - Ribbe - Halvbur - K-Sport Coilovers - 2 x Recaro Pole Position - Komplett supersprint effektanlegg - CNS Racing carbon clutch med enkeltmassesvinghjul - ESS 550hk kompressorkit - Div foringer ++ Bromm Bromm
jorg1s1 Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Meget godt utgangspunkt til comfortdrifter dette! Men hvorfor halvbur, og skal du ha skrudd eller sveiset? Skal du kjøre med original diff, eller blir det nye rampevinkler som gir mer sperrevirkning?
Pedi Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Denne bilen er for flott til å ribbes ned.... Nydelig bil... Enes Yakici reagerte på dette 1
norbakken Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Denne bilen er for flott til å ribbes ned.... Nydelig bil... Er nesten enig med Pedi her, behold den som den er og kjør den bredt!
Pedi Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Helt ærlig? King B burde hete "King T" heller. Han er jo kongen av Touring i mine øyne. Jeg var SKRÅSIKKER på at mr King kom til å handle inn TO biler... En sedan M5 og en Touring - og bygge alt på Touringen. DET hadde vært rått! De bildene av den sølvfargede som ligger på tråden her kommer til å gi Mr King tårer i øynene om noen år. Et slikt smykke skulle vært plassert på et lager, og blitt tatt vare på istedenfor å blir bygget om til "herjebil"... Just my .02
Jørgen-A Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Det er jo flust av disse.! Så bare ribb og bygg banebil:) blir en komfortabel racer bil. hadde hvert verre og gjort det med en ekte e34 m5.
Mikael-B Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 ekte e34 m5. Er vel like ekte denne? Men ja, fortsatt endel igjen av disse. Men få biler som kan bankes en hel dag på banen, og du fortsatt ikke er sliten av å kjøre så kan du sette deg inn på slutten av dagen, og kjøre den stille og rolig hjem igjen..
Jørgen-A Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Jo. Men det er mindre av dem. Du skjønte hva jeg mente;) og desuten er disse laget på samlebånd.
e30 tic Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Kjenner det gjorde litt vondt... men slik er det med avgiftsnorge. Mye pent som når blitt slaktet for ombygginger og banebiler. Men men. Det blir nok en strøkene banebil
Lamek Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hmmm.. Mye forskjell på e34 og e39 bakseter? Noen som vet?? Hadde vært stilig i e34en min:)
JE Motorsport Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Blir stor FUN- factor med denne B(j)ørnar edit: Ser du skal ha komplett Supersprint annlegg, håper du har valgt denne varianten av bakpottene: Helt SYKT rå lyd i de
Jørgen-A Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hmmm.. Mye forskjell på e34 og e39 bakseter? Noen som vet?? Hadde vært stilig i e34en min:) Det hadde ikke hvert stilig nei! E34 baksetene er perfekt i e34
Lamek Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Hmmm.. Mye forskjell på e34 og e39 bakseter? Noen som vet?? Hadde vært stilig i e34en min:) Det hadde ikke hvert stilig nei! E34 baksetene er perfekt i e34 Må ikke du også begynne som "Pedi the original"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå